Varfør?
Varfør får man inte annonsera hamsterungar till salu här?
På mus iFokus annonserar man ungar och får kommentera kullar och ungar…
Jag har annonserad på djurannonser,men får ALDRIG nån respons.
Att man får annonsera sina ungar och kan dela med sig av ungarnas uppväkst tycker jag borde vara lagligt…som det är nu,blir vart ända innlägg som mistänks vara till salu annons,låst.
Så min fråga är enkel,varfør är det lagligt på mus iFokus och inte på hamster iFokus??
Imasy kan säkert svara bättre, men om jag förstått de hela korrekt så blev det jätte mkt annonser, så istället för trådar med frågor så var det bara en massa säljes annonser som tog upp hela spalten "senaste inläggen".
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
de kan väl ha en egen kategori i listan till vänster. sedan så kan de väl göra så att dem inte hamnar på senaste inlägg.
det är väldigt svårt att bli upptäckt på djurannonsser av vad jag också har märkt.
Mvh
Mig
anledningen att annonserna togs bort var för att det existerade i princip bara annonser. Eftersom detta i första hand är ett diskussionsforum tyckte jasg det var synd att diskussionen försvann i ett hav av annonser.
Vi hade en period en klistrad tråd där man fick lägga in sin annons, men det blev ett sådant otroligt merarbete för oss att sitta och konstant uppdatera varenda annons så fort en hamsterunge var tingad, så det blev inte hållbart i längden.
Jag tycker djurannonser funkar helt utmärkt :)
// Sofia
Ja jag tycker också det är bra att man sållat bort detta, det finns ju redan en sajt som är inriktad till just annonser så då tycker jag att man kan använda sig av den :)
Varför de har det på musifokus vet jag inte då jag inte är inne där så ofta, men jag är iaf glad att slippa massa säljes annonser här på hif!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#6 ah, okej! då vet jag svaret på den funderingen 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Japp, så är det med det ;)

Det är ju ingenting som hindrar att man gör en kull-tråd om sina bebisar. Folk är ju inte dummare än att de fattar att några troligtvis är till salu. Och då kontaktar dig.
Jag blir ofta kontaktad om mina bebisar via bildtrådar här inne långt innan jag gjort någon annons på djurannonser.
precis som Ulrika säger så blir ju en kulltråd/bildtråd en indirekt annons.