Hamster iFokus

Hamster

Etikett: off-topic
Läst 1955 ggr
Minitassen
0

OT-Går ni i någon sport?

Hej!

Tänkte det skulle vara kul att veta om ni själva går eller har gått i någon sport/aktivitet :)

Själv har jag gått i "Idrottsskolan" då man fått prova på olika saker som att köra radiostyrda bilar, cheerleading, judo, karate, och Massa mer! :D

Och jag red innan, men nu spelar jag fotboll och det är helt klart den bästa sporten som finns! Skrattande

Roxie
0

Jag tävlingsdansade bugg i närmare 6 år. Slutade när jag började gymnasiet.

// Sofia

Dodat
0

Jag spelar handboll, lite fotboll, luftgevär, lite fridrott och orientering.

Får man verkligen ha OT-trådar?

// Dodat :)

Annisch
0

Jag har gått i fotboll när jag var typ 6-8 , så d var ju inte så seriöst lixom. Nu senast gick jag i handboll, trivdes jättebra, det var så himla kul när vi fick egen grupp för bara våran ålder. Men våran tränare flyttade, och där stod vi. x) Bodde i en pytteliten stad, så det fanns inget mer å välja på, och nu orkar jag nt ta upp handbollen igen. Har ju hamstrarna ;)

Men handboll var iaf jättekul! :)

Minitassen
0

Okej :)

Music96
0

Red förut, började när jag var sju år eller något sånt, men har slutat nu. :)

TildaH
0

Nej, usch inte jag inte, motion är inget jag idkar i onödanOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Zvintos
0

Inte nu längre, var tvungen att sluta för ca 4 år sedan pga ryggen.
Innan dess hade jag spelat innebandy i 8 år.

CherryIce
0

Har ridit innan men har slutat, ska börja på fotboll istället ;)

Minitassen
0

#8 Det gör du rätt i ! ;D

CherryIce
0

#9 hihi :P

Minitassen
0

#10 Fotboll är ju såå kul :)

CherryIce
0

#11 ja, jag vet! :D innan hatade jag det …. Men nu älskar jag det!!

[iurochskur]
0

Räknas wii active? haha…

Tinwe
0

Jag gickpå fotboll när jag var yngre, sen gick jag över till musik och sist ridning.. Trivdes riktigt bra med ridningen, dock var det för dyrt för mig så slutade. Nu har jag ingen sport jag håller på med. :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

CherryIce
0

#14 slutade också ridningen pågrund av att det var för dyrt :/

Tinwe
0

#15 Mjoo.. Jag betalade dessutom 3000 av de 5000 det kostade per år har jag för mig :/ Själv då, från mitt barnbidrag jag fick. Så det blev inte aktuellt sen när jag fick börja köpa kläder o sånt själv .. :(

/Matilda

CherryIce
0

#16 det är mycket pengar! :/ jag betalde ungeför också 3000 kr, men det var för varje termin + att jag fick betala 1000 kr för medlems avgiften :( så det är väl 4000 kr per termin D:

Men jag slutade för att jag själv ville ha pengar för att köpa saker till mig själv istället ^__^ och nya husdjur så klart ;)

Tinwe
0

#17 Okeej :)

/Matilda

Minitassen
0

Jag slutade också pga att det var så dyrt.. dyra pengar! :O

Mimmz
0

#1 Jag har också tävlingsdansat i bugg :D
Kul! ^^

Anfa
0

Men oj vad många som slutat med ridning, den klart bästa sporten ;] Jag rider en gång i veckan på ridskola, samt sköt/medryttarhäst ibland. Inga planer på att sluta! :D

Imasy
0

När jag var yngre spelade jag fotboll och handboll, men dessa vart senare utbytta mot hästsporten istället.

Nu håller jag på med sk*tmånga sporter, och jag måste säga själv att jag är jäkligt grym på dem, eftersom jag tränar varje dag.

Några av dem är dammsugar-rally, kaffe-pimpling, skotta kattbajs-marathon, springa i skogen med hunden, vara detektiv till försvunnen unge som inte lyssnar på sin mamma, diskborste-race osv osv.

Så jag har muskler jag Tungan uteFlört

Minitassen
0

#22 Haha ^__^

MartaEvelina
0

jag dansar två timmar om dagen

Minitassen
0

#24 Okej. Du sjunger också va? =)

TildaH
0

#22 Nämen, inte visste jag att vi var flera som sysslade med denna typ av sportOskyldig

Förresten gällande sport, som jag skrev jag sportar inte, men visst man är igång, både med hästar & hundar, men jag räknar de inte till sport. (Tja, förutom trav förstås, men då är min ansträngning minimal, även om de kan kännas ganska tungt att hålla i tömmarna ibland, fniss)

--------------

Imasy
0

najs, har du vunnit några Medaljer? ;)

TildaH
0

#27 Funderar på att ställa upp i nästa "skura som en galning med moppen" VMOskyldig

--------------

[iurochskur]
0

Förresten: Jag har dansat tävligs salsa, det räknas helt klart. Och så har jag hållt på med ridning (bara nåt år).

[Cavalli]
0

Har ridit till & från i 11 år, dansat bugg & en kort period av fotboll. Åker snowboard också, om nu det räknas som en sport.

Geishas
0

Jag har tidigare varit väldigt aktiv, spelat handboll, basket, ridit, dansat mm. Men för många år sen slutade jag med allt på en gång pga en skada efter avkast från hästryggen.

Nu ägnar jag mig åt utställningar (hund och hamster)

Samt att sonen spelar fotboll när han inte har bruten arm…
(för tillfället går han gipsad, andra armbrottet på samma arm på 6 månader, undrar om det är ett tecken på en vild unge?)

[iurochskur]
0

#31 Du har nog en vild pojk du. Hihi. Tur att dom har bra läkkött när dom är mindre.

Geishas
0

#32 Ja denna gång var det iaf inget allvarligt. Gips räcker. Sist blev det en rätt komplicerad operation.

[iurochskur]
0

#33 vilken otur han har din grabb. Tur att det inte blev operation. Man brukar tyvärr göra illa just den del man brutit förr. Jag fick med som liten fraktur på samma ställe två ggr.

MartaEvelina
0

ja jag sjunger!:)

Bulba
0

Jag har ridit hela mitt liv och har haft foderhästar nu i två år Glad 

Har tidigare hållt på med fotboll, handboll, tennis, orientering och innebandy

Charlie2006
0

Fotboll när jag var yngre. Sen blev det ridning som jag har gjort i över 9 år. Men slutade för någon månad sedan då hästen jag red blev såld och årkade inte fortsätta då han betyde väldigt mycket för mig. Får se om jag tar upp ridning senare eller om jag slutar helt.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Anfa
0

#37 Tråkigt :´( Vet hur du känner dig, hoppas att du kommer igång igen, men det känns så himla tomt när sånt händer..

Kram

Charlie2006
0

#38 Ellerfall när man ridigt han i 4 år, lärde upp han det mästa och ja han gick efter mig som en hund. Var värkligen hur underbar som hälst. Fick veta att han skulle säljas 2 dagar innan, så hade igen chans att köpa han.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Nicolew
0

Jag gymmar endast nu. Tidigare har jag ridit, spelat fotboll och dansat :)

/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com