Dildtråd- Dubbel Kullen
Dubbel-Casanova en bedårande liten grabb som gillar att sitta i handen och att kelas. Han gillar även att slicka mitt finger också! Helt sjukt underbart rar, lugn och söt liten grabb.
Dubbel-Boss, Dubbel,Crazy och Dubbel-Honey är såhär sjukt underbara,harmoniska,lugna, kelna och tama de med. Det är Bara Dubbel-Trubbel som är lite blygare och småräddare än de andra. Så han behöver varas med lite oftare så han får bot för sin blyghet och småräddla.
nämeen, ena små sötingar 

Casanova är superfin!
#14Tackar! Jo han är det värkligen, mycket speciell liten bebis! Han är sin pappa lik upp i dagen temperament messigt,så lugn harmonisk och kelen så det inte e klokt. Älskar att kelas och sitta i handen som synes…fast han bara är ca 3 veckor. Alla bebisarna är extremt lugna och harmoniska och keliga. Har inget emot att sitta i handen och bli kelad! Bara Dubbel-Trubbel är lite mer blygare och försiktigare av sig.
Kankse man borde kalla kullen för harmonkullen…hahaha
Vilka sötnosar, ser jättefina ut 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
#22 Tackar! Jo jag är supernöjd med dem och de blir snyggare för var dag! Bra lynne som tusan! Skulle inte förvåna mig ett dug om dessa bebisar blev L1 (cert 1) hamstrar när de utställs! Knut har fått fantastiska avkommor! Riktigt fina utställnings hamstrar. Så är supernöjd med honom som avelshanne. Så är Knut en sådan nedrans underbar hamster vän också. Min lilla fluffboll…
Dubbel-Boss 25 dagar gammal. Till min förskräckelse la jag märke till att det var ett hack i örat. Dubbel-Boss är en liten bråkstake som alltid skall hoppa på sin mycket större bror Dubbel-Casanova. Detta ofog har Boss hållit på med sedan han var 14 dagar gammal. Förmodligen är hacket ett ärr efter en wrestlinglek som blev lite för våldsam. Inte undra på med den bråkstake som boss är. Kollade ett foto idag och la märke ett litet hack redan i örat när han var 17 dagar gammal.