Drive in Utställning och picknick den 17 juli
Svenska Hamsterföreningen kommer ha en drive in utst den 17 juli i Nykvarn, här kan man som icke medlem ställa i både pet och standard, dock blir cert/ck/A/AB/B inofficiellt, är du medlem så är det som vanligt att man får tillgodoräkna sig de resultaten som blir.
Som icke medlem blir dina resultat officiella om du blir medlem och hamstern är reggad hos oss inom 30 dagar.
Vi kommer även ha fler domare på plats, har vi alla tur finns det kanske tom 4 standarddomare på guldhamster på plats tex, du kan välja att ställa för dem alla på en och samma dag
Likadant när det gäller dvärghamster och gerbil, detsamma gäller i pet.
Kostnad för standard är 25 kr/djur/domare och pet kostar 15 kr/djur/domare.
Ingen föranmälan krävs, du anmäler på plats !
Grill kommer att finnas på plats, mat och dryck tar var och en med sig själva !
Mer info kommer om vilka domare du har att välja på och även vilka tider som kommer att gälla.
Mer info hittar ni på vår hemsida: http://www.hamsterforeningen.se/
VÄLKOMNA !!!
Vi kommer vara där iaf! :)
Samma här
Det får man inte missa !
Jag kommer också vara där :) Så ja hoppas på strålande väder med!
*snyft* för långt bort från mig! 
Kan ni inte ha era utställningar i GBG/Borås …?
Det lät mysigt, hoppas ni får en trevlig dag :)
Eftersom inget annat kommer ivägen för denna utställningen tar jag nog barnen och åker på drive in.
Nu är det bestämt att det blir mellan 10-16 som man kan komma och få sin hamster/gerbil bedömd !
Mer info om dagen finns på hemsidan, där kommer snart även ut vilka domare du kan välja att ställa för och även hur du kan göra det smidigare att att ha anmälan klar innan du kommer till platsen
Vi söker även de som kan hjälpa till under dagen med att sitta sekr och även blåsa igenom djuren som kommer under dagen !
All hjälp är välkommen !!
Skicka mig ett pm eller maila mig om du kan hjälpa till. linda.fransson4@comhem.se
Puttar lite.
Vilka fler är det som ska dit? ^^
Jag kommer, nu när jag hittat någon att åka med!
Jag kommer dit.

Jag är där :P
För ny info är det bara att läsa på vår hemsida då jag uppdaterar så fort det tillkommer nya uppgifter.
Hur gick det för er allihopa?
Mina 3 fick 2st CK vardera, samt A i pet.
#12 Ja åkte aldrig, på grund av familjeangelägenheter eller hur det stavas plus att jag inte hittade hundvakt :(