Kanel/Paradisgårdens Vilje Forts!
Nu kommer lite fler bilder på chokladkullen
(E-kullen). Det har verkligen varit full rulle 
Den gamla tråden hittar ni här
först lite honor…
Satin tös på badkars kant.. mycket spännande.. å därför också under sträng övervakning av matte-hönsmamma 
naaej.. inte nerför kanten… *ta fast*
Sötis flicka! Däremot kan jag säga att det inte är att rekommendera att hålla dem med en hand.. de är fortfarande som små hoppe-grodor *gah*
Fin choklad tös 
Sniffar för fullt! Allt är tydligen super intressant i denna ålder.. 
lalala…
Tå mot tå 
Sötis flicka!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Å så pojkarna! 
Emulion
Spencer.. han var hur gullig som helst, klättrade runt på mig heeela tiden.. sötis 
Sötisen har ju kommit på att matte är en väldans rolig klätter leksak! De andra två bara bet mig i tårna *lol*
Söta lilla Spencer.. inte lätt att fota honom när han satt bakom ryggen, jag glömde nästan bort att han satt där ju 
Spencer på väg upp.. lalala… todidooo 
Min snygging, galenpannan Entexiir 
Hihi.. kolla tå-duttandet.. såå sött..
Självklart skall man utnyttja de medel som finns- för att få tag i det man vill! 
Entexiir.. "nääästan uppe.."
det får bli sista för denna gång, hope you all enjoyd ..! ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Alltså vilken jämn o fin kull
Entexiir ser så söt ut på sista bilden, vilken fokuserad blick, hihi
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Men åh så söta de är hela högen!
// Sofia
Haha vilka små busfrön alltså! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Tack tack! De har verkligen börjat ta för sig mer och mer här hemma, det kommer sakta men säkert. Nu har jag ensamrätt på dem *sneglar lite menande på mamma Vilja som nu mest sover å försöker ta igen sig hihi..)
Dom är super fina å jag är såå glad… Min första kull med enbart choklad- i Långhår 
_
De är så söta, första bilden på honorna är ju för härlig:D (A)
#7 bättre sent än aldrig :')
nu på söndag så åker tre av chokladerna.. de ska (hör och häpna- Ännu längre upp på kartan än Västerbotten där jag bor hihi), jag är 100% överlycklig över alla hem jag hittat till dem.
Får se om jag kanske slänger upp lite fler bilder sen på de som blir kvar ett tag.. men ja- risken finns ju! ;)
_
Gu'va söta! :3
#9 ja dom är super fina!
Hittade en ganska rolig bäbis-bild som jag bara måste få visa ..
Det är ett typ exempel på hur små hamsterbäbisar kan sitta stilla i handen ena sekunden- för att kasta sig över stupet i nästa. hihi.. söt unge! ^^
Hopp-groda! 
_
www-choklad-imitthjärta-punkt-se
Sista bilderna på dessa babynoodls..
_
Åhhhhh! 

// Pabblo
#12 Tredje bilden, titta bara på dem små tassarna! 
/Matilda
#14 Ja.. riktiga gulle tassar 
Slänger in några fler nu, det är på lilla Eternal Spencer. Som numera bor hos "mntfoto"
Å så en liten flicka, hittade den här bilden i vimlet å måste ju få visa den också :)
Till helgen så åker de sista choklad-tåtarna, ska bli så kul att få följa dem sen å se hur de utvecklas :')
_
Men åhh hihihi en liten spencer och en liten satin tjeeej! *pussa på* :D
/Matilda
#16 Falska uppgifter, det där är omöjligt Spencer, han sitter inte stilla så länge så att man hinner fokusera kameran
Men visst, de påminner helt klart om stiliga killen
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus