Twala- Bildtråd
Vilken vacker tös! :D Har sånna busiga ögon… hihi 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Åh, vilken sötis :) Gillar verkligen den första bilden! Så fin o nyfiken!
Mormor Sigrid sträcker lite stolt på sig här hemma 
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Du har pratat med fotografen att det är okej att du lägger upp dem här?
Annars kan du få höga böter för att stjäla andras bilder, bara en upplysning.
#10 Då är det jättebra.
Men tänk på att bara för att det står fotografens namn betyder nte det att det är fritt fram att använda dem.
#12 nejdå, det var inte så jag menade heller :P Menade bara att jag känenr henne väl och att jag fick använda bilderna. Och att jag skriver att det inte är jag som har tagit bilderna utan hon som äger Twala :)
Vacker är hon :)
Här har vi uppenbara bildbevis varför dessa hagar inte fungerar, hihi, vilken tuff dam
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#3 Ja, det har hon verkligen. Hon påminner så mycket om Gnutta. Därför är jag glad att hon hamnade hos min kompis Emelie. Vet att hon har det superbra och kan hälsa på henne massor :)
#5 Ja hon är verkligen fin :) Mamma Gnutta sträcker stolt på sig och vinkar till sin mamma ;)
#15 Emelie tackar nog. Och mamma Gnutta är stolt ;)
#18 haha, ja. Gnutta skulle klättra ur en hage på en gång. Och tydligen lilla Twala också :)
har jag verkligen lyckats missa denna tråd..? Wierd 
Eller så har jag sett den- glömt kommentera å sen förträngt den hehe.
Super fin flicka.. verkligen! Hon har ju ganska bra band också, gillar den där lilla pricken dessutom. Mycket personlig tjej.. antar att den nya ägaren har fullt upp nu 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#20 haha, hade kanske för bråttomt ;) Ja, hon är verkligen superfin :)
Hihi, lilla puttinuttan då! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#22 jaa, plamster Twala :)