Gnuttas bebisar, del 4 tror ja..
Uppdaterar med dom bebisar som bor kvar hos mig :)
Malawi behölls, Panoma behölls, Ecuador ska egentligen säljas men han är lite missbildada ( eller vad man ska kalla det :P ) Så han stannar nog också. Om jag inte hittar absoluta rätta hemmet då.
Ecuador har alltså ingen missbildning så, utan bara det att ena örat är dubbelt så stort som det andra. Så han ser lite rolig ut
kommentera gärna :)
ååh.. dom är ju så underbara hela hopen… herregud, jag förstår att du behåller så många hihiih. Älskar dem alla! 
Å Ecuador- inte säga högt till honom att han är "missbildad" då kan han ju bli ledsen. Iaf om du säger det i det stora örat så han hör det *fniss*
Super mysig kull, verkligen. Kiwha (syster till dessa för er som inte vet, hon bor hos mig) är ju minst lika snygg som dessa. goingarna! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#19 Säger det i lilla örat istället 
Haha, olika stora öron^^ Det är ju som i Hitta Nemo, han har ju en liten fena… Turfenan, så den här killen får väl ha ett Turöra^^ :P
Jättesöta bäbisar hela bunten, kul att du har kvar så många:D (A)
#21 jaa, vi får kalal det för ett turöra :) Egentligen så skulle jag bara ha kvar Malawi.. Men Panoma var så söt och ingen villn og ha Ecuador :P Men Panoma är till salu så ska jag behålla Ecuador :)
#22 Men jag tycker att ni ska ha kvar Panoma(A)
#23 tycker jag med :P men komemr nog inte hinna med alla då :/
#24 Synd:/
inte sälja Panooooma :'(
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Kan inte nån av er ta henne då? Ni verkar vara fästa vid henne ;)
Så söta!
#28 ja visst är dom :)