Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 1830 ggr
Imasy
0

Ang MH

Flera av er har undrat vad som händer gällande MH juni.

Det finns två orsaker att det blivit en fördröjning.

Den ena är att Siigrid håller på att flytta och har lite svårt att prioritera datorn nu. Så fort hon flyttat klart kommer MH juni att få en omröstning.

Anledningen att det blir omröstning är för att vi misstänker att det har fuskats igen i MH. Utöver omröstningen måste vi nu ändra på regelverket i MH också.

SweetCheeks
0

Trist med fusk. =/ Hur misstänker man att det fuskats? Jag röstade innan jag bytte användare och lyckades med nöd och näppe hindra mig från att rösta även med den nya användaren, vilket jag var nära att göra då jag ju ville läsa tråden. =)

Tilda

Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus

Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel

Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar

Mexxie
0

Hoppats den som fuskat känner sig skyldig!!!

Inte jag var det iallfall.

Men hur märker man det?

TildaH
0

Vad löjligt, fuska i en sådan typ av tävlingObestämd Eller allt fusk är faktiskt löjligt!

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

spiritedaway
0

Va tråkigt om någon har fuskat. Jag antar att det är priserna som lockar till att folk försöker sig på att fuska.

Imasy
0

Om jag säger hur vi kan komma på fusk så kan vi ju inte komma ifatt eventuella framtida fuskare ;)

Minitassen
0

#5 haha, jo det är så sant så Cool

Men jag tror faktist inte att aktiva medlemmar är fuskare, jag ser ju faktist vissa som bara tävlar i MH och aldrig skriver i trådar..

Odette
0

trist .. vad mer ska man säga. att folk orkar Rynkar på näsan

Hoppas ni får bukt med det!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Sniff]
0

Så det kommer bli en omröstning?

Vad är meningen med att fuska i en sån här tävling?! :/

Dromprinsen
0

haha lite taskigt både mot sin hamster, sig själv och alla andra att fuska… hamstern vinner ju inte på ett ärligt sätt :/

//Anja

Hemsida: www.dromprinsen.weebly.com

[Sniff]
0

#9 Nä, precis, hur bra känns det? "Ja, min hamster vann, men det var för att jag fuskade…" Det låter inte så bra.

Mexxie
0

#9 hamstern skiter ju i vilket :P

Imasy
0

Du har en poäng där faktiskt…. ;D

horizont
0

Hoppas att det går bra endå!! Annars var ju bilderna väldigt finna denna gång!Skrattande