Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1932 ggr
CherryIce
0

Toapapper

Hej!

När jag la in toapapper till min hamster så började hon läggga dem i sina kindpåsar.. Är det normalt?

SweetCheeks
0

Jag vill reservera mig för ev felsägningar då jag själv inte haft hamster så länge men jag gissar att din hona stoppar pappret i kinderna för att flytta det till boet. =)

Tilda

Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus

Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel

Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar

Charlie2006
0

Kunna flytta mera papper samtidigt Flört.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

CherryIce
0

Men när hon lägger papperna i kindpåsarna så lägger hon det i toaletten … Oskyldig

Mexxie
0

#1 & #2 Men hon frågade väl inte varför, utan om det är normalt?

#3 Hon kanske vill bädd i toan?Flört

Charlie2006
0

Ja det är normalt.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

CherryIce
0

#4 Jaha, ja det kanske hon vill ha. Men min hamster hona slänger också toapapper lite här och där så det blir helt stökigt SkrikandesTungan ute

Är det också normalt?? SkrattandeSkrattandeSkrattande

Tazzar
0

#6 Helt normalt det också. Själv städade jag hos flera av mina hamstrars burar igår, och redan idag ser det ut som "hej kom och hjälp mig" hos några av dem, igen… Flört

TildaH
0

Här hemma har jag en lat herre, han flyttar inte pappret ens 1cm, lägger jag det inte i boet, så blir det inget bo, hahaOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Tazzar
1

#8 Hmm…   *skickar iväg mina på uppfostringsläger*

CherryIce
0

#8 jag vill ju att min hona ska kunna göra ett bo med toapapper, men jag tror att hon inte riktigt "fattar" Tungan uteSkrattandeTyst