Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1077 ggr
Elenril
0

Ny hamsterägare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är ny både här på forumet och på hamstar, men skaffade mig en liten herre, numera döpt till Alwynn, i måndags och har lyckats bli riktigt kär Kyss

Tyvärr blev det från zooaffär men han är pigg, glad och riktigt lugn i handen. Akvariet som det är tänkt att han ska bo i i framtiden är fortfarande kvar hos mina föräldrar så just nu bor han i en låda som egentligen inte är tillräckligt hög. Men locket är nästan aldrig på och han får springa lite som han vill i lägenheten (18,5 kvm) när jag är hemma och när jag är borta/sover har han hela badrummet för sig själv Glad

I affären sa de att han ursprungligen var från uppfödare/privatperson, så jag undrar om det är någon här som har lämnat in små bebbar på Zookompaniet i Gamlestaden (gbg) som var födda 6:e mars, eller vet någon som har gjort det?

Skulle också vara trevligt att veta vad det är för färg han har. Tror det är silvergrå, men är inte alls säker.Foten i munnen

Kram!

UlrikaD
0

På bilden ser han ut som b.ö silvergrå. Om det är en privatperson som föder upp och ger till zoo-affär så har ju affären uppgifterna om personen. Det är ju bara att fråga.

Bor själv i Göteborg och föder upp guldhamstrar. Lämnar dock inga till zoo.

Men ring tillbaka och fråga om du inte gjorde det när du skaffade honom.

Tazzar
0

Grattis till en supersöt hamsterkille, och välkommen hit till forumet. Glad

Ja, du har en (Mörk) Silvergrå hamster, jättetjusig!