Ny hamsterägare
Hej!
Är ny både här på forumet och på hamstar, men skaffade mig en liten herre, numera döpt till Alwynn, i måndags och har lyckats bli riktigt kär 
Tyvärr blev det från zooaffär men han är pigg, glad och riktigt lugn i handen. Akvariet som det är tänkt att han ska bo i i framtiden är fortfarande kvar hos mina föräldrar så just nu bor han i en låda som egentligen inte är tillräckligt hög. Men locket är nästan aldrig på och han får springa lite som han vill i lägenheten (18,5 kvm) när jag är hemma och när jag är borta/sover har han hela badrummet för sig själv 
I affären sa de att han ursprungligen var från uppfödare/privatperson, så jag undrar om det är någon här som har lämnat in små bebbar på Zookompaniet i Gamlestaden (gbg) som var födda 6:e mars, eller vet någon som har gjort det?
Skulle också vara trevligt att veta vad det är för färg han har. Tror det är silvergrå, men är inte alls säker.
Kram!

På bilden ser han ut som b.ö silvergrå. Om det är en privatperson som föder upp och ger till zoo-affär så har ju affären uppgifterna om personen. Det är ju bara att fråga.
Bor själv i Göteborg och föder upp guldhamstrar. Lämnar dock inga till zoo.
Men ring tillbaka och fråga om du inte gjorde det när du skaffade honom.
Grattis till en supersöt hamsterkille, och välkommen hit till forumet. 
Ja, du har en (Mörk) Silvergrå hamster, jättetjusig!