Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1515 ggr
Superstars
0

Baldur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har ni reinkarnationen av asaguden Baldur. Baldur var  freds gud och Odens son enligt gammla Asa tron.  Baldur blev dödad av Loke. Men enligt legänden kommer Baldur att uppstå om det skulle bli ett blodigt krig i norden. Så lyder Asa lägenden i allafall enligt min efterforskning innom asagudar….Skrattande Jag ville ha ett guda namn och bestämde mig för ett namn av en asagud. Kollade igenom alla namn och på något sätt gillade jag Baldur. Kollade in honom och hans historia. Fick då reda på att han var fredens gud så då var det ju helt perfekt och ett bra namn tyckte jag!

Baldur är en gul kh rex kille som är efter Zheverez zDarinz och Delfoin Naura. Med andra ord svenskt och finskt blod i stammen.

Kom just hem efter att ha varit efter honom från mötesplattsen i stan. Han e så SJUKT söt med sitt krulliga morrhår och päls. Skrattande

Superstars
0

Dags för att tvätta sig efter en lång resa…

Superstars
0

Tit tut….Kyss

Jag har lagt märke till att rexar har en liten tendens att ögat klibbar fast och även få irriterat öga ifall deras krulliga päls eller morrhår hamnar i ögat när de är små. Men detta tyck avta när de blivit äldre…

Baldur hade sovd resan hem så hans etta öga är lite fast klibbat på grund av detta ifall ni undrar…Glad