Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 2086 ggr
Mexxie
0

Ang trådar flyttade

Nu insåg jag att det är fler trådar som flyttats till Guldhamster där de definitivt inte hör hemma.

1. "Hur känslig?" - Ni tycker inte att denna borde flyttas till Allmänt Hamsterprat? Detta har ingenting att göra med guldhamstrar generellt, utan det skulle likagärna kunna vara dvärghamstrar det diskuteras om.
  2. "Har du köpt hamster av någon på HiF?" - Jag menar då allmänt hamstrar, inte bara guldhamstrar.
  3. "Så j*vla trött på blocket nu." - Hallå? Den handlar om dvärgar.
  4. "Mitt lilla hjärta" - Om ni inte redan sett detta så är Mitt lilla hjärta en dvärg.
  5. "Hamster-TV" - Den passar mer för dvärg än guld så varför sätta denna i guldkategorin?
  6. "Allergi" - Den tråden handlar om allergier mot hamstrar.
  7. "Roborovski dvärghamster" - Det finns ingen vettig förklaring till varför ni placerat den här.
  8. "Namn till hamster" - Varför gäller denna endast för guld?

Okej det där var 8. Och det värsta var att det bara var första sidan. Jag orkar inte ens titta igenom andra.

Ni får gärna bidra med bra ursäkter till varför ni satt Roborovski dvärghamster i guldkategorin.

Roxie
0

Allt har ju inte kommit igång ännu, kanske ska vänta lite. Jag kan inte ens se detta ännu..

// Sofia

Mexxie
0

Men varför ser ni det inte men jag ser det????

Vad orättvist.

Då ber jag om ursäkt, jag trodde det varit så länge men det hade det tydligen inte då.

Ebba-A
0

Säger som #1, ge det lite tid så fixar det sig snart. Jag ser inte ens ändringarna ännu.

Värd på Choklad iFokus

Tazzar
0

Jag tror att "00 - Guldhamster" är omdöpt från "Allmänt hamsterprat", och därför finns inläggen kvar än sålänge.

[YlvaP]
0

Men jag la min tråd under Allmänt prat (Hur känslig). Ser ingen kategori om varken guldhamster eller dvärghamster eller liknande.

Annie-72
0

#1. Om du menar min nystartade tråd om Hur känslig hamstern är för öppna fönster och takfläktar så VALDE jag ur hälsosynpunkt för min hamster att lägga den där… Vad är problemet?!?

Annie

[YlvaP]
0

#6 Det var nog min tråd som TS syftade på.

Ebba-A
0

#6 Trorr hon menar tråden som heter just "Hur känslig?" som är startad av YlvaP.

Värd på Choklad iFokus

Odette
0

hmmm.. jag har då inte ens märkt att de finns uppdelade kategorier.. men men. då vet ja de nu

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Annie-72
0

Känner att jag börjar bli liite irriterad på detta forum.. Tycker det är mycket trams, vilket jag har mina åsikter om vad det beror på…. Finns det något annat forum där man kan ställa frågor utan att någon blir påhoppad, idiotförklarad osv.. Var är respekten för varandra?!?

PM:a gärna om förslag..

Ikväll gnällTANTEN, Annie

Roxie
0

#10 vadå påhoppad? :/ och vaddå trams?

// Sofia

Ebba-A
0

#10 Du får jättegärna berätta dina åsikter och berätta varför du känner dig påhoppad, så ska det absolut inte vara. Vi vill ju att alla ska trivas.

Värd på Choklad iFokus

Mexxie
0

#10 Ursäkta, haha nu hänger jag inte med. Vad är det du "gnäller" över? Jag vet inte vem som gjort något och vad den gjort.

Annie-72
0

Nix, jag känner mig inte personligen påhoppad men jag tar ofta illa vid mig av vilket respektlöshet som visas somliga som tom erkänner att de gjort "hemska" fel…

Jag är aktiv på många forum vad gäller hundar, och fiskar men denna nivn på mångas inlägg får mig tyvärr att tröttna..

Vore jag moderator här skulle jag moderera ganska hårt.. Tyvärr finns inte heller möjligheten att anmäla inlägg..

Många visar på en stor kunskap vilket är superkul att lära av medan andra svarar samma sak som säkert fem st gjort tidigare i samma tråd… (precis som man samlar på antalet inlägg..)

Meningen är inte med detta svar att göra mig osams med andra men jag blev bara trött på TS anklagande ton i första inlägget..

Annie

Tazzar
0

#10 Jag uppfattar det som att Mexxie menar att det är vi Medarbetare som har gjort fel. Inte trådskaparna till ovanstående trådar.

Jag tror att sajtvärd/någon Medarbetare har ändrat kategorierna så att det finns en kategori för guldhamstrar och en för dvärghamstrar, eftersom det har varit prat om det i trådarna om en ev. dvärghamster.ifokus.

Nu verkar det inte som att det syns för alla att det ändrats (jag ser inte heller ändringarna längre, om det inte ändrats tillbaka), och därför kanske det ser ut som att fel inlägg ligger i fel kategori.

Det har alltså ingenting med dig som trådskapare att göra.

Mexxie
0

#14 Hahah okej nu fattade jag.

Egentligen förstår jag inte varför du känner dig påhoppad, men troligen för att du läst oerhört slarvigt och tagit allt för givet, att alla vill illa etc.

Jag ber dig - innan du anklagar mig för skit jag inte ens gjort, att läsa igenom mitt inlägg. Tror du verkligen seriöst, att jag skulle mena detta till alla TS-skapare? För jag är ju en av de där själv. Har ju skrivit trådarna "Har du köpt hamster av någon på HiF?", "Så j*vla trött på blocket nu." och "Hamster-TV".

Tror du ärligt talat att jag skulle göra en tråd där jag förnedrar mig själv?

Detta var först menat till medarbetarna/sajtvärd. Jag trodde de hade placerat trådarna fel men sen insåg jag att det bara hängt sig.

Innan du påpekar något som desutom ska vara en pekpinne för andra kan det ju vara smart att läsa igenom tråden åtminstone en gång.

Skärpning, gott folk. Här behövs det saker att göra.

Och jag menar, efter som du hete Annie-72 så antar jag att du är omkring 38 år.

En 38-åring borde iallafall inse att man kanske inte ska ta sig så illa vid inlägg som en 13 åring gjort, och definitivt inte haka upp sig på småsaker. Jag hoppas att du läser igenom inlägget en gång (till).

För om det är något jag hatar så är det när folk slarvar med saker och ting och tar saker för givet.

Nu tänker jag inte diskutera mer utan jag hoppas att du förstått att det tyvärr inte var jag som gjorde något fel denna gång utan den som behöver en skärpning är du.

Annie-72
0

Skrattande

Ebba-A
0

#16 Annie-72 har all rätt att säga sina åsikter utan att få ett påhopp från dig "Nu tänker jag inte diskutera mer utan jag hoppas att du förstått att det tyvärr inte var jag som gjorde något fel denna gång utan den som behöver en skärpning är du." Hon gjorde inget fel, det gjorde inte du heller men den sista meningen var otroligt onödig. Speciellt eftersom jag bett henne säga sina åsikter om sajten.

Ni behöver inte diskutera det mer i tråden, eftersom det redan är påväg att spåra ur. Har ni synpunkter på hur vi Medarbetare sköter sajten - släng iväg ett PM till någon av oss så tar vi upp det.

Värd på Choklad iFokus

Mexxie
0

#17 Mycket fin smiley du gjort som symboliserar ingenting.

Imasy
0

Det är ingen som har gjort fel alls. Jag har varit in och ändrat i kategorierna, men ibland tar det tid för servrarna att hänga med.

Jag kan inte heller se vad jag har gjort för ändringar ännu, men hoppas att det ska börja hoppa igång under morgondagen.

Mexxie
0

#20 Nej och det vet jag själv. Jag har skrivit en ursäkt där uppe. Jag trodde att det var flyttat så men tydligen hade det hängt sig.

Mexxie
0

Ja nu får ni gärna ta bort tråden. Jag har sagt vad jag tycker och mina åsikter men tyvärr verkar hon inte bry sig alls tyvärr.

Jag skiter i deta och jag ber er ta bort tråden så hoppas jag på bättre bemötande i någon annan tråd.

Odette
0

#17 Kyss

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Tazzar
0

#14 Du kan anmäla inlägg genom att skicka ett PM med en länk till tråden, till sajtvärden eller någon av oss Medarbetare.

Annie-72
0

#18 och #24, tack skall använda mig av det nästa gång jag finner det befogat..

Mvh Annie

Mexxie
0

Kan någon snälla radera tråden nu? Allt var ett dumt misstag och jag var arg eftersom allt skyllde på mig.

Jag ångrar det djupt och ber er ta bort tråden.

Förresten vet jag inte ens varför Annie-72 lägger sig i tråden - Det var inte ens hennes tråd det handlade om.

Tinwe
0

Jag tycker det är överdrivet att radera tråden, vi brukar oftast låsa trådarna bara. Så jag låser tråden pga TS begäran. :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Inlägget är låst för nya kommentarer