Nya bilder- Lakrits!
Lilla buspojken, så liten men så full av energi och glädje 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Men vilken sötnos!
Åh vilken liten kolafudge :-) smälter
Å nu till de mer action fyllda bilderna 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Inte så farligt som det ser ut hehe… men han är ju en riktig liten akrobat 
_
titta ordentligt på den här bilden (klicka på den så ni sr i större format..!)
Man kan se hans små baktassar som greppar runt handen å sakta släpper taget…. gulling!!
_
Å så en söt liten näsa ^^
_
Vilken hamster misshandlare du är
(hihi)
Söt nöten
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#9 jo precis, jätte farligt att glida från handen och landa mjukt efter ett fall på någon dm 
Han är super go!
_
Klättrar å har sig.. mycket nöjd över allt utrymme å alla roliga spännande saker som finns att undersöka 
_
åh så söt han är ^^
#14 visst är han! 
lill skrutten.. !
_
Klätterapan blir kvar hos dig? Han är bedårande!
#16 hehe näedå.. skapade tråden så den blivande lyckliga Lakrits-matten ska få se vad han pysslar med här hemma innan hon får hem honom 
_
#17 Vad snäll du är! Han verkar vara en harmonisk liten sak med lite energi….kram!
vill hämta hem lillplutten nu!
kommer ju längta ihjäl mig heh
#19 Nänä, de vill du inte alls. Du vill vänta 4½vecka till
Fast hade det varit jag, så hade han redan varit hemma, inte för att jag har dåligt tålamod, host.
Han är så jäkla snygg din kille
--------------
#20 Haha jag ska vänta ^^ Det som gör det lättare att vänta är att jag måste bo hos mina föräldrar i sommar och kan inte ha hamstern här ändå. Så även om jag skulle hämta hem honom skulle jag få vara ifrån honom ändå 
#21 Det kanske är ödet

_
Haha ja vem vet!
Han är så söt alltså, kommer så fort man öppnar luckan.. sen när man kommer in i sovrummet där han brukar få va och springa. Så kommer han när man pratar med honom, å låter en ta upp honom å mjuka ^^ Inte som sin bror Adolfen, som kommer fram till en… men springer tre varv runt benen innan man kan plocka upp honom hihi
_
myspys ^^ ser fram emot att få lära känna lillen
jag längtar ihjäl mig snart! :P
#26 förstår det, han håller igång oss rätt bra här hemma 
_
#27 Vilken stilig kjol
--------------
På bilden i #8 påminner han väldigt mycket om min lilla Texas. Han hade också sådär vitt under hakan och ljusa tassar.
Saknar min lillplutt.
Ska bli så härligt med en hamster här hemma igen