Välkommen hem
Sålde ju Themisto en lh nf umb hane från mig, nu har han fått komma hem igen då hon som köpte honom tyvärr inte längre tål guldhamstrar. En albinohane vid namn Peléchaton´s Odin, en albinohane fick oxå flytta hit hem då båda bodde hos henne.
Först ut Themisto född: 2009-03-19
E: One in a million
U: Kawasaki
Themisto har samma pappa som min Frasse.
Odins pappa, är även pappa till Kawasaki.
#1 Vilken sötunge! Brukar inte gilla albinos men denna filur var ju otroligt söt! :')
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Ja jag håller med dig Tinwe.. vilken ren å fin, helt vanlig albino liksom. Ibland är det "enkla" helt enkelt mer än fullkomligt underbart. Så vacker han är!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Fina killar 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Tackar allihop
Själv älskar jag albinos just för att deras ögon är så härligt röda, ungefär som rubiner. I början när jag hade hamstrar var jag själv inte så förtjust i rödögt, men det ändrades fort och nu är jag helt såld. Har även kärat ner mig i färgen Pink eyed white på marsvin.
Gillar denna hane mycket då hans ögon är så härligt röda, många andra färger som tex cinnamon får ju så mörkt röda ögon att de nästan kan misstas för svarta.
#8 ja, det finns en viss charm med albinos, helt klart! Håller med ^^
Men vita hamstrar med svarta ögon är inte fy skam det heller.. vitt är bara helt enkelt underbart fint. Sagolikt ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_