Nytt hem sökes..
Skrev ett inlägg här för ett tag sedan angående hamstern vi hittade ute en varm försommarkväll i Landskrona.
Jag har förälskat mig helt och hållet.. Den lilla pojken har verkligen fångat mitt hjärta och hade det inte varit för att jag har både katter och en iller så hade jag behållt honom. (Var inne i en djuraffär idag och kom plötsligt på mig själv med att jämföra priser på hamsterburar..)
Men som sagt.. jag tycker mig inte kunna ge honom ett bra hem eftersom mitt är fullt av rovdjur, så därför letar jag efter dig som kan göra det istället.
Det är en pigg och aktiv liten pojke. Han är inte rädd för människor, utan lätt att hantera och har inte bitits även om man råkat skrämma honom.
Jag är inte jätteduktig på olika hamstervarianter, men jag tror att han skulle kunna vara en silverfärgad guldhamster. Han har extremt ullig, mjuk päls och pälsen på ryggen och morrhåren är lite, lite lockiga. Jag lägger in en bild imorgon när jag laddat batteriet i min kamera.
Om du skulle vilja ta hand om honom så skicka gärna ett mail till mig där du berättar om dig själv, dina andra djur och hur vardagen kommer se ut för den lille om han får bo hos dig.. Allt detta för att jag verkligen vill se till att han får ett bra och varaktigt hem.
Hoppas vi hörs! :)
/Anna
Vänligen hänvisar jag till www.djurannonser.ifokus.se
det är förbjudet att annonsera på sajten.
Jag skulle gärna ta hand om honom, men tror inte jag får det. Men hoppas du hittar ett hem till honom! '
(Annonsera på djurannonser.ifokus;) )

Du kan inte ha honom i ett separat rum då?
Även jag har illrar och katter, men mina smådjur bor i ett eget rum dit de inte får gå.
Ojdå.. förlåt! Inte alls meningen att bryta mot regler! Ska genast göra om och göra rätt, tack för hjälpen.
#3 - Nja.. tycker jag bor för smått för det.
/Anna
Åh, vad synd…. nje, jag har fullt upp jag med…
#4 Hoppas jag inte lät elak, haha