Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1207 ggr
[iurochskur]
0

Debut för bebisarna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var dom små knoddarna ute i friska luften och det var 25 grader varmt ute. Dom fick ligga i handväskan när jag skulle bära dom upp till buren igen.

[iurochskur]
0

……..

[iurochskur]
0

………

[iurochskur]
0

……..

[iurochskur]
0

………..

Shjimm
0

amen får nästan tårar i ögonen av hur söta de är……. dvärghamstrar har helt stulit mitt hjärta sen de två jag fick från dig! måste visa en bild på de som de satt imorse.. blev helt full i skratt.. underbara är de..

[iurochskur]
0

Men herregud så fina! vilka busar dom verkar vara…

BMEXX
0

Haha starta inte en ny trend nu med att ha dvärghamster i väska ist för hund ;)

Skönt det måste varit och få komma ut, skulle vilja ta ut mina med men bor mitt i centrum så nee funkar nog inte.

// Pabblo

Shjimm
0

haha ja dom såg ut lite som om de gjort någonting busigt och blev påkommna.. men båda hade varit upptagna med att hamstra allting i matskålen, fast det ser man kanske på den fyllda kindpåsen hihi..

[iurochskur]
0

#7 Jo då, klart jag ska ha en hamster i väskan istället för hund.Flört

[iurochskur]
0

#8 Dom är lika mamma Hydra…blir stolt när jag ser mina bebisar växa upp.Glad

Odette
0

#5 hahaha nej va söt bild, undrar just vart maten har tagit vägen- för i matskålen är den då inte *sneglar på kindpåsarna* Flört

Väsktrend med hamster- fine for me, men då är jag ju även en av dem som brukade vara ute å promenera med en råtta på axeln eller liggandes i BH:n, en väska är ju sååå mycket mer diskret än ett normalstort bröst- och ett knövligt och stort bröst som dessutom rör på sig emellanåt haha Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Shjimm
0

fast om det blir en populär trend med hamstrar i väskor får jag nog fundera på om väskryckare är en karriär för mig.. hmm Skrattande

[iurochskur]
0

#12 Hahaha….vet nog vilken väska du funderar på att sno just nu.Flört