Vilka stora, vackra å glansiga ögon hon har………..
Sötnos
ser så snäll ut pluttan.
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Åh sötpluttan=)
Tack alla!
Ja, hon är lika snäll som hon ser ut, en riktig liten kelgris.

Nå så sööt…
Jättefin! :')
Där kan man snacka hundögon! :P "Snälla.. jag vill ha kakan.." Inte en chans att man står emot de ögonen då :D Galet söt!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

#8 Håller med! 
Vilken sötnos och ögonen… så söööta!
Ingen som vill ha mig? undrar Dottie…hehe….
Och nu så har Dottie hittat en underbar familj som ska hämta henne på nästa vecka. Jag ska åka med familjen till djurmagazinet och köpa allt Dottie kan tänkas behöva.
Om ca 1 timme hämtas Dottie…ska ta en liten tur på gräsmattan med henne innan.

Hade tänkt att skaffa en hamster men sen tveka jag och skulle köpa ett annat husdjur men när jag såg dom här bilderna ville jag ha hamster direkt!
#14 Jag har hamstrar till salu…=) Klart du ska ha hamster.

Jag hade tänk att köpa i en djuraffär (det är enklast)

#16 hehe, enklast och enklast.. det är väl ändå en fördel att ta från någon som har pillat och hanterat bäbisarna så dom redan är tama när man får hem dem? Så slipper man börja helt från början med att försöka vinna deras förtroende… en del zoodjur behöver ganska mycket tålamod.. en del blir heller inte alls som man hoppats på, om man vill ha en snäll å mysig liten vän :)
Men visst, även djuraffärs djur kan va helt underbara. Bara de att det oftast tar längre tid att få dem riktigt tama…
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_