Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 690 ggr
[LoveNasse]
0

Lånar ut min hane för parning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bestämt mig för att låna ut min lillpojke Hampus för parning då han verkligen har ett underbart temperament som vore roligt att föra vidare. Han är ca ett halvår gammal och har färgen Offwhite. Köpt från uppfödare och har stamtavla. Men det han framförallt har är ett underbar temperament. Han kan sitta helt still i handen i en halvtimme och ligger gärna på rygg och sover i buren. Han biter aldrig på gallret utan är vaken på dagarna och sover hela nätterna. När man har honom utsläppt så springer han efter när man går någonstans och klättrar upp på en. Först trodde jag han var lite dum för att han var så extremt snäll men han är nog bara lagd så. Har aldrig bitit.

En gång råkade jag också göra det förskräckliga misstaget att jag först släppte ut min dvärghamster på golvet och sen glömde jag att ohon var ute och släppte ut Hampus med, sen plöttsligt ser jag att dom står och nosar på varandra och tror självklart att Hampus ska bita min dvärghamster. Men han bara sitter där som förstelnad och nosar på henne och sen vänder han och går långsamt därifrån. Där hade jag verkligen tur att det inte hände något!

[LoveNasse]
1

En till bild

[LoveNasse]
0

Han finns i Stockholms trakten föresten! :)

[LoveNasse]
0

En sista bild :)

Sigriiid
0

Låser tråden och hänvisar till Djurannonser.ifokus

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer