2 nykomlingar :)

Fy så söta
Robbar är ju så söta, men inget för mig… Lite för snabba tycker jag

Haha småbollar och ack så söta!
// Pabblo

Helt bedårande! Fast helt ärligt skulle jag inte se skillnad på dina och mina.
Jätte söta
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Amen sötnosar da! ;D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Hehe visst är dom söta :)
Dom får heta Vimba och Björka ;) Kom inte på något annat så dom får heta så.
"11 Haha men det var ju finurliga och härliga namn tycker jag ;D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Va söta! var och kollade där å jösses va många hamstrar..jag var värkligen med sugen på och köpa därifrån =) Men jag höll mig.
Finfina robbar du hittat! Hoppas man hittar en husky i framtiden…
Dom är faktist ganska lugna bara man inte håller fast dom för då skriker dom ;) Har man dom bara i handen så sitter dom stilla ett tag iaf :p
Underbara små runda pälsbollar!
#14… d finns el ja fanns ngra huskys i fredags på Djurmagazinet på Hälla!
#16 Då har dom åkt väldigt snabbt, var där och handlade i Fredags och passade på att kika om det fanns Husky och det fanns inte. Tackar för tipset i alla fall!
Undrar om dom blir mera vita i ansiktet om dom har en huskyförälder…för jag har två robbar som är agouti varav den ena är mkt vitare i ansiktet än den andra.
#23 Jupp det stämmer ;), ofta blir dom inte korekt agouti om dom har en husky förälder då dom blir som sagt vitare.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#24 Då var jag lite rätt ute. Men då kan jag ju anta att min Lasse-Maja är huskybärare. Wiiieee!
de har ju fått flytta från Royalz nu och är osäker på om det var någon av dessa 2 honor som fick flytta hem till mig efter ett slagsmål som slutade med 2 sårade honor och 1 sårad hane alla i bakändan
enda som jag vet är att en av honorna är större än de andra (matvrak misstänker jag)
men funderar på om en av honorna jag har är samma som bild nr 3, de liknar mini igelkottar iallafall
#2 var otroligt söt…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Fina namn! :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_