r.i.p Sekhmet
Har inte årkat skriva om deta innan, men Sekhmet dog föra veckan
. Saknar henne otroligt mycket, och det va ju inte länge sedan både hennes mamma och burkompis fick lämna mig. Hon blev ellerfall lite över 9 månader.
Vet inte vad som hände men när jag hade uppe henne så fick hon först "kramp", sen blev hon alldeles slapp för att sedan ta sitt sista andetag i min hand
. Hon var helt frisk så fatar igentligen inte varför.
(Sekhmet 7 veckor på bilden)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Men åh vad ledsamt! Massor av tröstekramar från mig och hamstrarna.
Liten äldre Sekhmet.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Hur gammal blev hon?
#1 Tack
#3 Hon blev lite över 9 månader
//Frida
Beklagar. 
Uvva! :( Hade de nå att göra med hennes "bebismage"?
// Pabblo
#6 Vet inte, åkte till vetten med henne ca 1 vecka innan och då vart inget fel på henne.
//Frida
Usch vad tråkigt :( RIP lilla söta tjejen!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#4 Ursäkta, läste inlägget lite för snabbt…
Beklagar! Hade precis en hund som dog förra veckan, sen har jag haft två marsvin som dött också (+min farfar & en klasskompis…) så jag vet hur det känns!
Tröstkramizar från alla i min hamsterfamilj!
gud vad tråkigt… Det är aldrig lätt att förlora ett djur.
Kan det ha varit hjärtat? Låter ju lite som en hjärtattack eller kanske en blodpropp? Så himla tråkigt när hon var så ung.

Tråkigt!
9 månade är ju för lite för en hamster, man vill ju ha dom läänge!
RIP!

// Dodat :)