Min lilla Shiro
I lördags var jag i Göteborg och hämtade en liten hamsterpojke som UlrikaD här på ifokus har fött upp.
Han är en liten snöboll med massor av energi
men jättesnäll och mysig i temperamentet, jag är så glad att jag fick köpa honom! Egentligen heter han Socker, vilket passar honom jättebra med sin vita päls, men jag kallar honom Shiro.
Nu kommer några bilder på sötnosen!
Vilken söt en!
Grattis till din nya familjemedlem. 
Vilken supersöt liten sockerbit!
// Sofia
Jättesöt:D<33 Du har fått bra bilder på honom, min hamster är jättesvår att fota…;)
Vilken sötnos! ^^

Jätte söt och superfina bilder!

Vilka otroliga fina bilder du fått på honom!
Önskar du hade fotat hela kullen. Helt enkelt underbara!

Helt underbar!

Jättesöt! Fina bilder också 
Helt Underbar!!! Han verkar ha väldigt fin päls! tjock å tät,, å vilka ögon sen.. prööpa!
jag får hem en av hans bröder i december *läängta*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Nej nu blir jag avundsjuk att du fått en så sjukt fin hamster och så dunderfina bilder på honom! :')

Kan ju inte riktigt vara avundsjuk på Shiro då.
Däremot är jag grymt avundsjuk på de otroligt fina bilderna. Vill också kunna ta sådana. Tänk vad snygga syskonen och föräldrarna hade sett ut då!
Sötnos
det var nog den sötaste hamstern jag sett nånsin!
mitt ha-begär är stort nu vill jag lova!
har en vit unge i en alldeles snart leveransklar kull på jobb nu, men han blev inte lh (mamma kh o pappa lh) för hade han varit det så hade han fått följa med mig hem!
framtidsdrömmen är ju att någon gång ha en sådan här läckerbit :)
Jisses vilken sötnos!! :)

Tycker det var extra roligt med denna lilla sötnos för jag hade verkligen inte väntat mig någon vit i denna kullen.
Grymt söt
! halkar han inte på golvet?
Jag är så förälskad i bild nr2 när han tvättar sina tår. Så söt!
// Sofia
Tack för alla snälla kommentarer! 
Jag ska försöka ta lite nya bilder på honom snart!
#20 Vad roligt! Vilken av hans bröder är det du ska hämta? :)
#27 Nej, det är inget som jag har märkt iaf. Brukar hamstrar halka på parkettgolv? Mina två andra hamstrar halkar inte heller, men golvet är ganska slitet och skulle behöva polishas så det kan vara därför som de inte halkar. :)
Nu har jag tagit lite nya bilder på Shiro! Tänkte ladda upp ett par stycken här.
Han har vuxit mycket, fått längre päls och lugnat ner sig en aning, men har fortfarande mycket energi och är väldigt underhållande att sitta och titta på när han springer omkring, sen skadar det ju inte att han är så otroligt söt. :)

såå otroligt söt :)

Jisses, vad söt han har blivit!
Vill också kunna ta sådana fina bilder. Hade varit roligt att ha såna bilder på syskonen jag behöll.
Men gud! Jennie lägg in ett förbud mot att lägga upp så söta bilder! 

Ojjjj vilken sötnos!! Något av det sötaste jag någonsin sett - ÅÅÅ så söt
söt! 
#46; haha grymt söt!

Men jisses, vilken kjol grabben har fått!
Man ser ju helt klart att han helst vill upp till matte ju.
En liten Ballerina kanske ^^

Måste nog fortfarande hävda ångervecka på den här killen faktiskt.
Så himla vacker å snygg kille! :)
.. ska vi göra en risgrynsgröts-kupp? Med Kanel och Socker på tänkte jag.. så kan vi fota dom där i gröten å sen letar vi efter mandeln *hihi*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Fasen, jag glömde mandeln ju. Får jag bidra med lite Saffran istället?
#55 glömde du mandeln
saffran passar ju inte i en gröt förstår du väl *tjurar*
Men om vi nu ska kompromissa lite.. så kanske vi kan ta lite fika efteråt å äta saffranslusse katter med varm oboy *mmm* Fast då har jag bara en fråga- om man bakar lussekatter av en saffranhamster- borde det inte heta lussehamster? Eller saffranshamster? Eller hamsterbulle? Hmm… .jag röstar på hamsterbulle i såna fall 
_

Saffran hälsar att det får heta vad som helst bara han får smaka!
Åh gud det var get gosigaste jag någonsin har sett!!! vill ha, vill ha, vill ha! :D
Urgullig lite kille.
Visst är det bara killar som får "kjol"? Honor får bara tofsar?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

OMG, så sööööt han e, vill haaaa
Underbara bilder… nr 2 e ju sååå go!!
Snygging!
Honar har ju nte mycket päls jämförtmed hanar. Bara några småtofsar.

Å gu så söt!!! <3

Vilka fina bilder!!
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska kidnappa dig att fota mina hamstrar, kidnappa själva kameran, eller kidnappa tillbaka Shiro igen!
Du tar alltid jättefina bilder, så roligt att se.
Så fin han blivit

#72 Får väl nöja mig med att jag har mamma, pappa och brorsorna kvar här hemma då.
Grymt vacker hamster! bland dom sötaste jag har sett faktiskt 

Han blir bara finare och finare. Undrar om jag behöll fel bröder?
han är ju jätte jätte jätte jätte jätte gullig! Han ser så mjuk å myyysig ut på tvätt filmen hiih, alldeles fjunig å fluffig *gaaah*
_
Måste hålla med #76 ;)!
Jättesöt. 

aaaaw han ser ju ut som en liten isbjörn^^ Söööt jag får vill-ha-begär :O

Men jisses, han blir ju bara sötare och sötare!!

#86 men heerreguuuud vill du råka ut för hamsternappning eller?!:O såååå sööööööööt<333333