Välkommen hem lilla vän :)
Ja då är det kanske dags att pysa ut nyheten, detta är då min lilla tjockis dvärg. Yrmelur! Super… öh… tjock, söt och.. svårflörtad än så länge. Ena kvällen åkte han snällt i handen, igår var min hand inte alls lika poppis hehe… blev små vampyr hål i fingret men ack så söt han är! Ska bli så kul att få lära känna honom lite mer
Jag är så glad att jag fått hem honom, han är ca 1 år gammal och som vanligt med omplaceringsdjur så.. ja, folk lessnar helt enkelt *muttrar*
Här är han iaf, i egen hög person!!
(vintervit, mandarin sapphire)
Lilla snurfegubben.. såå fin..! :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åh vilken goding!
Vilken sötis :)
Men åh!
jag har ju redan sett alla de bilderna på din hemsida :)
Kan du inte ta några nya?
Tycker han är så jädrans fin ! :D Älskar verkligen hans söta huvud.. :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#3 jaså, har du varit där å snokat hmm, tja.. det kommer väl nån ny bild sen ikväll kanske.. när han vaknat 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilken liten sötnos ^^
aa.. hittade den här bilden, den har jag inte på hemsidan heller.. han ser ut som en liten chilla med små chips öron :o)
_
Älskar namnet"!
Där är ju mysbollen
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
AHA
Supersöt liten kille 
// Sofia
Såå söt! :) "Yrmelur", naaw..
Tack alla! Visst är han rund å go!! värsta matvraket
kommer nog fler bilder till helgen hihi
_
Så söt! :D
Vilken sötis! :D

vilken liten tjockis :)

Men viloken liten goding!
hihi, ja.. tjock som en pannkaka hihi *nom nom*
_

Hihi, ja verkligen som en söt liten boll!
Nu kommer det lite nya bilder på honom!! Han har varit ute å promenerat lite i hamsterrummet nu ikväll.. å han är ju så lugn å fin lilla vännen. som en liten platt pannkaka i handen :')
_
hihi.. käkar för fullt!!
_
"runda former-maffian"
Klicka på bilden för en större bild :)
_
hihi munnen full! 
_
Livsnjutare? Ja.. jag tror visst det 
_
Sötnos! Honom måste jag ju låna…haha ….mina damer dreglar ju här hemma.
Kram!
Så söt! ;')
Haha söt liten boll:P
// Pabblo
#30 hihi, du får sätta ögonbindel på de små flickorna där hemma 
Men han tackar för alla fina kommentarer, han är ju så stilig så 
_
Men så vacker han är! :D *avis* :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Vilken stilig kille! Namnet var ju helt underbart också :P Så Odette, du har gått o kärat ner dig i dvärgisar nu alltså?:P
KOmmer bli bebisar mellan den här typen och den där enormt söta tjejen (minns inte vad hon heter) som du köte av iuroskur? :)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#29… som en urgullig deg som jäser långsam …. psssssssssssss…
#35 På den frågan kan jag säga både ja och nej. Ja, jag har blivit kär i vintervita- men mer individerna än arten ;)
På andra frågan kan jag stolt svara att Näe, det blir inga barn efter Yrmelur och Pawnee.. De är bara till sällskap, kel å bus 
Man behöver ju inte avla på allt bara för att man kan haha
_
#35 Guldgruvans Pawnee! Ja, det hade nog blivit finfina bäsar. Då hade jag lätt köpt två ur den kullen.
#37 Haha, nej så klart att man itne behöver avla på allt som rör sig. Jag tänkte just för att det e en tös o en pojk som du fått hem :P Men okej, kelisar alltså! :)
Trevligt trevligt:)
// Emmily
#40 hihi, ja.. det är ju mina första dvärgar också. Bara kul att få uppleva deras små hyss å lära känna deras personligheter :)
_
Nu ligger han å sover i soffan.. helt underbar.. blev visst lite trött efter att ha gått på utflykt på mig å den rosa filten :')
_
*vänt på sig hihi*
_
ååå hur söt får man bli?!
Men innan han somnade så lekte vi att han var en skottkärra, å jag styrde på. De tyckte han var kul! 
_
#44 man får visst bli väldans söt 
_
Å så en sista sov-bild, tror han låg å sov på soffan typ 20 min.. innan ja väckte honom å la honom i sin egen säng 
_

Jisses, vad söt han är!
#48 Ja visst är den! Han är precis som jag hoppats på, fast lite goare 
Poserar fint i handen :)
Poserar.. öh, som en knobbiboll i handen
Lilla runda näsan… Är så glad att jag tog honom, fattar inte att den lilla flickan vilja sälja honom- för att kunna köpa en skateboard??
Fast de var iofs tur för mig 
_
Sööwtis 
Jag älskar dina öron, dom ser ut som små chips som man bara vill ha, jag älskar att du är så go å mysig att du anpassat dig så bra.
Jag tycker om att du är tjock för du är så söt när du går det gulligaste med dig, är att du gav mig ett par sår.. att du bet mig massa gånger en kväll, för att sedan bli såhär himla snäll!
Jag är glad att du finns hos mig, hos mig får du bli gammal tills du dör Jag kommer inte att överge dig som så många andra överger sina djur.. Hos mig är du sällskapsgris, det tycker jag är bra! finns ingen press på dig, du får bara va ..
Min lilla pröp.
_
#43 Men aaaaw
Så söt!
#52 ja jag blev inte bara lite paff när han gick å la sig mitt i alltihop 
_
Gud vad söt han är! Verkar vara en riktig mystyp :)
// Emmily
Han är ju såååå lik min Hydra. Puss på nosen.
#55 a fast min är sötare så de så!!
_
#51 Naw :)
Springer på den rosa filten 
_
Så himla söt!! Älskar bild #43.. aaw :')
den nya tråden hittar ni här--->
_