Abigail
Såå söt :D
// Sofia
#2 Visst är hon! Synd bara att hon är ganska skygg fortfarande.. hoppas det blir bättre sen :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Hon är supersöt!
åh… hon är så jäkla gullig alltså !
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilken söt tjej
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Tack alla :D
Nu ska hon slippa flytta mer :)
/Matilda
Så enormt söt alltså! :)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Åh vad fin hon är!

Så söt! :)
// Dodat :)
Tack alla! Jag är supernöjd med henne, men hon ser fortfarande ganska tanig ut… Något tips på vad man kan ge för att hon ska bli lite större? =)
/Matilda
Solrosfrön och hirskolvar är en klar favorit här hemma bland robbarna iaf ^^ Hirskolvarna går åt som majskolvarna i "musse, kalle o långben på husvagnssemestern":P Smask smask!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Åh, första bilden är helt underbar! <3 (A)
Grattis och lycka till!:D
#12 Hihi…. :)
"drrrrr TJING! drrrrr TJING!"
Vilken liten sötnos =) och ett underbart namn!
Gu'va söt!
#12 Hahaha xD Vad bra, då får jag åka till affären imorn ;D Hoppas hon ska gilla det lika mycket.. och kanske kör hon "långbens stilen" på ett litet solrosfrö.. haha hur man nu än gör det.. ;P
/Matilda
#13 Tack så jättemkt! :D Jag tror det ska gå superbra här! :)
#15 Tack! Jag gillar verkligen namnet, men säger för det mesta Äbigäbi till henne xD
#16 Danke! ;D
/Matilda
Du har rätt- hon blir söt på alla bilder ! Aldrig varit något större fan av robbar men denna tös är så.. feminin på något vis, så liten å näpen. Super fin :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Verkligen gullig :)
// Dodat :)
#22 Tack! Vi får väl se vad som händer ;)
#23 Ja.. Jag gillar verkligen henne! Även om hon inte gillar mig så mycket *haha* ;D
#24 Tack! ;D
/Matilda