Zmuffy Baby <3 Zorro
Idag på samma dag som Amazona blev Zmuffy brunstig! Det blev snabbt att välja partner åt henne! Valet stod mellan Zerafino en Silversvart bandad KH hane och Zorro (föredetta Hydro) en svart bandad rex KH hane. Så valet blev Zorro denna gång. Vill gärna ha några rex i kullen denna gång.
Blivande pappan Zorro

Åhh, så roligt
Det blir väl skp i denna kull?
Japp det blir det säkert! Även skp/vit. Det blir skp i båda kullarna. Fast i denna kull kan rex dyka upp och i den andra Satin. 

vilken färg är Zmuffy, svart skp?

#4 aha, då förstår jag :D Kommer bli hypersöta ungar 
ååh så kul
Så kul!:) Lycka till! :3

#8 Så spännande! :D
Älskar ju verkligen skp (speciellt skp/vit då :P) så det här kommer blir drömkullen^^
#8 Ja det kommer säkert skp och skp/vit i båda kullarna. Det är bara att välja sedan så fraktar jag över i Juni när jag åker till Stockholm för att gå till vännens examens avlutning…

#10 Neeej, ska du till stockholm! Det som är så nära! Jag kommer plågas :P
#11 hehehe Jo man måste ju fara på examens avslutningen när man blivit bjuden! Så då är det inga problem att frakta hamstrar på samma gång…

#13 Nämen så sött! Planet Dada var ju urgölligt
Åh, små o söta! :D
Lite nyare bilder! Bebisarna är idag 12 dagar gammla. Nu skulle jag även behöva hjälp med vissa färger. De ljusare…är de gula,svartgula,rost eller vad tusan är dom! De mörka ser ut att vara choklad men är inte helt säker. Någon som kan hjälpa mig? Planet dada ser mer ut att vara svart skp/vit än silversvart skp/vit..
Åhhh skicka hit skp-ungen! Alla är jättesöta
// Pabblo
#19 Ja jag kan ta över Planet Dada sedan i Juni när jag åker till Stockholm åt dig om du vill ha henne! 
#20 Noooo säg inte så där.. har inte plats me nå mer djur :P
// Pabblo
Så söta 
Eftersom mamma är gul så blir honorna skp och hanarna gula. Ser ut som tre black yellow ev. den ena gul? svårt att se måste nog se den från sidan och två rödögda? Den ena r.ö ser ut att vara tecknad och kan då vara en honey och den andra enfärgad och kan vara en dove yellow 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
#22 Vad för färg har den bandade då? Skall ta bilder från sidan när de blivit lite äldre. :)
Den bandade tyckte jag så ut som en normalfärgad skp/vit
men det kanske är en hane? och är då gul eftersom man tydligt ser kindteckningar samt hätta 
#24 Jo jag tänkte först om det kunde vara en normalfärgad skp. Men man såg tydligt att det var en hane när han dassade. För det var långt ifrån mellan analöppningen och där hamstern kissar från. Det såg jag redan när han bara var 6 dagar gammal. Trödde fösrt att han var skp men la märke till att så inte var fallet när han dassade. Jag tänkte också att det kan vara gul. För jag tycker den är väl för ljus för att vara normalfärgad.
Ja ok då är han gul
jättefin!
Så läckert att några verkar vara satin också 
goseklumpar! Kul att se fler bilder sen, dom verkar friska å glada 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Alla Zmuffy Babys bebbar har nu ögon. Färgerna är…
- Magic Affair (Honey)
- Nat King Cole (Blackyellow umb.)
- Lou Bega (blackyellow)
- Sash (Blackyellow satin)
- Planet Dada (Svart skp/vit)
- Hot Spice (silverpearl brown satin?) *Vet med säkerhet ikväll*
- Shaggy (Blackyellow ba ?) *Shaggys färg är ungefär den samma som Sash. Men han är inte satin.*
Grattis till ännu en härlig kull!!
#29 Tack så mycket…
Såhär ser det ut just nu!
- Planet Dada LEDIG
- Magic Affair LEDIG
- Hot Spice LEDIG
- Shaggy EV BEHÅLLA
- Sash TINGAD
- Lou Bega LEDIG
- Nat King Cole LEDIG
De e bara och tinga för den som ni vill ha….Som sagt transport till Stockholm går att ordna samnt andra delar av Sverige.
#31 Åh, jag vill ju ha en… Men jag har inte tid eller plats:/ Haha^^
Har svårt att välja mellan Lou Bega och Shaggy
#32 Äsch då! Det var ju synd.
Nu är listan såhär…
- Planet Dada LEDIG
- Magic Affair TINGAD
- Hot Spice LEDIG
- Shaggy EV BEHÅLLA
- Sash TINGAD
- Lou Bega EV BEHÅLLA
- Nat King Cole LEDIG
Nu är Listan såhär…
- Planet Dada TINGAD (Skall till SVERIGE)
- Magic Affair TINGAD
- Hot Spice TINGAD
- Shaggy TINGAD
- Sash TINGAD
- Lou Bega BEHÅLLA
- Nat King Cole TINGAD (Skall till SVERIGE)