Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 777 ggr
Superstars
0

STAMTAVLOR EFTERLYSES

Hej!

Det finns en Sobel LH hona som intresserar mig! Ägaren har försökt få tag i föräldrarnas stamtavlor från uppfödaren! Men det ser ut som om uppfödaren kastat bort dem av misstag för hon har dem inte kvar! Så därför hoppas jag att någon här har en bror eller kanske avkommor efter föräldrarna. Förhoppnings vist bättre lycka skulle man ha om någon av er kanske har deras kullbror eller syster.

Färäldrarna heter

Obelix Lucia och Obelix George

Pappa george är LH sobel d.s

och mamman är normalfärgad LH

Meddela snarast om ni kanske har deras stamtavla eller kullsyskon som har deras stamtavla..

Tack på förhand

[iurochskur]
0

Hör av dig till hon som har Obelix?

Superstars
0

#1 Hon har slutat och hon har inte stamtavlorna kvar! Så det var därför jag hoppades om någon av er skulle ha någon av deras kullsyskon och stamtavlan…Glad Ägaren har ringt Obelix hamster uppfödning anående stamtavlorna. Men hon som hade uppfödarnamen Obelix sa att hon inte har stamtavlorna kvar av någon av hennes hamstrar eftersom hon inte avlar på hamstrar mer. Det är orsaken till efterlysningen.

[iurochskur]
0

#2 Oki. Hoppas du får svar.

Superstars
0

#3 Jo jag hörde att Obelix har varit registrerad i hamster föreningen. Men måste sluta med sin avelsverksamhet eftersom det uppstod allergi i familjen! Så jag hoppas att någon reggad uppfödare kan kolla stamtavle boken som de har på netet nu mera. Ifall de skulle hitta deras stamtavlor där! Ägaren till föräldrarna skulle också vilja ha stamtavlorna nemligen. Glad

PsychoTroll
0

#4 Skriv på shf forum med om du inte redan gjort det. Där finns ju de flesta uppfödarna inom shf.

Geishas
0

Dessa två föräldradjur finns inte registrerade i SHF.

Lotta

Superstars
0

#6 Äsch vad synd! Rynkar på näsan

[Hamstris]
0

Hoppas du får tag i stamtavlan, Jag är ägare till sobelns syster, Misty silver sobel LH.

UlrikaD
0

Men tjejen som har kullen har väl mer info bakåt, hon säljer ju dem med härstamningsbevis iallafall. Jag väntar hem en av tjejerna i kullen.

Superstars
0

#9 Jo hon nämde att du skulle ha en!  Hon nämde något om härstamningsbevis. Skall ringa och fråga henne i morgon om hon kan bifoga härstamningsbeviset som hon har… så man kan se… Blev lite förbryllad bara… men om hon har gjort en ägen stamtavla så är det ju toppen.Glad