Grillfest/hamsterträff Västerås
Halloj i stugan. Jag tänkte bjuda på en grillfest/hamsterträff någon gång i slutet av Juli och tänkte se om det är någon som är intresserad av att komma. Det blir hemmagjord pot.sallad och grillat kött och även vegetariskt för dom som inte äter kött. Vi kommer spela kubb och andra roliga grejer så joina nu, ju fler desto roligare=)
Kram!
Hade gärna gjort det om jag hade bott närmre :/ hoppas ni får det roligt och tar många bilder" haha
Vad tråkigt 
Jag kommer med barn och hamstrar!
Ta inte 31 Juli bara, då fyller sambon.
Varför inte? Kunde vara kul att ha grillfest då ju=) Får han presenter i samband med det.
Kram
#5 Nä, han vill fira med familjen….
Hade varit jättekul om det inte hade varit så att jag jobbar :(
// Pabblo
#7 Hela Juli?
Någon ledig dag måste du ju ha?
Ett tips: Be alla som ska komma skriva sitt namn här i en lista och sen dom som följer med denne.
Maria .S.
Alice
Tuva
Micke
24/7 Är en lördag, det kanske kan funka?
Jepp jättebra.
Linda
Daniel
Oscar
Freja
Tilda
Men Linda, bygg på så här:
Maria
Alice
Tuva
Micke
Linda
Daniel
Oscar
Freja
Tilda
#8 Stod faktiskt slutet av juli ;P men annars är hela min juli en mardröm.. Jobbar nästan hela tiden:(
// Pabblo
#14 Vilket datum kan du då?
#15 hmmm 18,19 är väl enda gången som skulle kunna funka.. men bor i söderhamn med och har ingen bil. Känns som lite för mkt krångel. Men kan ta och kolla lite:)
// Pabblo
hade velat komma, men ni vill väl knappast ha 13 åringar där ? :/
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Jo alla är välkomna=) Ålder spelar ingen roll.
Kram
#17 Säger detsamma som 18! Såklart man får komma oavsett ålder.
#18 Vi kanske kan ordna ett lotteri med lite småpriser med…?
Ja det vore skoj=)
#19 Typ vinna en hamster^^
Jag vill ju komma…! Men det är alldeles för långt för mig:/ Bor i Umeå;)
#21 haha, vinna en hamster….jadu, jag menade nog mera små godis påsar m.m- men förstod att du skämtade.
Kram!
#21 Jo precis^^ Man får köpa några hamstrar och sen dela ut ;)
"här får du en rost, en offwhite till dig och en nf till mig….lalala…." haha xD
Jag kommer gärna, tror jag kan så länge de är på helgen iaf, på vardagarna jobbar jag. Men kan inte säja helt om ja kan komma nu då jag inte vet datum :P

Jag kommer kanske, om det är en dag jag kan
Toppen=) Blir vi jättemånga så får alla som kommer köpa med sig eget kött eller vegetariskt. Jag bjuder på Pot.salladen i vilket fall och efterätt.
#26 låter bra, kött kan ju bli lite dyrt att köpa om man blir för många haah :P
Ja kött är dyrt numera. Och korv är inget gott till pot.sallad. men dom som vill ha korv med bröd får hojta så fixar vi det.
Korv med bröd är ju inte lika gott som grillat kött me potatis sallad :P Men smaken är som baken hehe!
Låter superkul! Kan dock inte komma då det är så långt :( Men vill se massor med bilder och sånt sen :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#30 Vi är två som har kamera, så bilder kommer det.
#31 *tre :)
Jag kan också ta några om jag kommer.
#32 Då får du låta mig kolla igenom bilderna innan du sätter ut dom då jag hatar att vara med på bild. Eller så får du ta på alla utom mig…
#33 Jag antar att jag är lite samma sak…. :)
Antingen så ser jag tjock ut på alla bilder eller så ser jag ovanligt korkad ut.
Tyvärr är det därför jag hatar Facebook, folk lägger ut mindre vackra bilder på en och de går inte att ta bort själv…
Den 3:e Juli skulle det vara ett bättre datum för alla? Detta pga av att jag förmodligen inte kommer att ha ledigt den 24:e Juli.
3 Juli blir väldigt krångligt för mig i alla fall…eftersom jag då lagt alla pengar på mitt bröllop då.
Men det måste passa alla att komma. Jag jobbar sen i 3 veckor. Då får det bli 1:a Augusti. Jag kan inte andra dagar. Eller den 30,31:a Juli.
Den 1 Augusti blir toppen.
Jepp, då spikar vi det nu.
#39 Bra.
1 augusti kan jag nog med, men vet närmare om jag kan helt säkert o ja har kamera med :P Har precis köpt två nya objektiv till kameran så bilder blir de iaf :P