Amazona <3 Zvullo

Åhh, hon är ju så fiiin
Skp/vit är klart den snyggaste teckningen!
Ska bli kul att se ungarna från en sådan sötnos till mamma 
Ja det skall bli skoj att se hur denna kombination ser ut! Amazona och Zvullo! :)

Kommer dom inte snart ;P Hehe^^
Åh, så fin och rund hon är! ;D
#3 Nix Amazona har inte fött ännu! Hon ligger platt på magen antar att hon kanske har nå lite värkar. Tror Amazona sattsar på att föda senare kanske efter 8 eller nio! Blev förvånad att Zmuffy födde så tidigt! Jag är van att mina honor föder på kvällen och inte på eftermiddagen…haha
#4 Ja hon har värkligen blivit rund! Hehe…nå de e ju Zvullos bebbar de e fråga om också! hahahaha
Zvullo the big litter maker!

#5 Hoppas det kommer små småttingar snart då ^^
spännande
Klockan 2:30 finsk tid började Amazona föda. Än så länge är det 3 ungar men hon är rund om magen så det kommer absolut fler! När jag vaknar skall jag kolla hur många som finns i boet.

#8 Vad kul! Grattis :D
#8 Grattis! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Det blev hela 12 stycken igen.
Förra kullen Zom Zvillo vat pappa till var också tolv. Den första kullen som BimBim fick med Zvullo var 15. Hahaha. så dehär grabben får man många av! Vill man ha stor kull så skall man naturligtvis välja Zvullo.
Grattis!!
#13 Åh, söta! :D
Ååh så sööta!!:)
Så små o söta!
Kull statistik:
I denna kull föddes 12 ungar…
- Dagen: 9 st
- Dagen: 9 st
#88 Vad hände med dom andra tre?
#19 De var antagligen för svaga för att slåss om spenarna och dia mjölk. Så hon tog bort dem så de slapp lida av svält.
#20 Okej :c
hon är ju så vacker Amazona.. hennes bror å syster hälsar härifrån och önskar henne Lycka till nu med de små barnen :)
Aqua-Tini ("Angel") var väldigt duktig, å fin som mamma.. på alla sätt och vis så det här går nog också bra :) Hade jag inte redan haft släkt till henne så hade jag säkerligen norpat en bäbbä 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#22 Ja,det tror jag att du hade gjort! Om du inte kanske vill ha KH från Zmuffy. Men då igen så…har Zorro samma pappa som Amazona. Alla 9 ungarna är kvar…Tyckte jag såg skymten av en SKITSNYGG skp i kullen och även bandade eller skp/vit! Skall bli mycket intresant tt se när de får lite mer päls på sin nakna hud. Tror nästan att det även kan komma en Albino här eller kanske en Dove. Tippar mer på Albino eftersom denne är helr rosa ännu.
Bild på 2 Dagar gammla bebbar.

Åhh, vad gullig den är som har öppen mun, det ser ut som om den gäspar 
// Dodat :)
#23 hihi alla mina choklader kommer att va släkt

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#24 Ja det ser ut som om den jäspar. Ser sött ut! :)
Åh, fina fläckar! :D
Vilka sm sötisar! :D
Det tycks finnas åtminstone 3 stycken skp i den här kullen. 2 stycken svart skp/vit samt en svart skp. Sedan tycker jag mig se en choklad och en svart. De fyra övriga vet jag inte riktig ännu vilken färg de blir. Men åtminstone 2 svart skp/vit, en svart skp, en svart och en choklad finns vad jag kan se…
#33 Tackar! Jo de är mycket fina och söta!
choooooklaaaaad………. 
_
#35 hahaha Ja det verkar så!
Så har Amazonas och Zvullos bebisar fått namn
Carmen Electra - Svart skp (Hona)
Daisy Dee - Svart skp/vit (Hona)
Pandora - Creme? (Hona)
Samantha Fox - Creme? (Hona)
Jungle Bill - Svart Bandad (Hane)
Paul Van Dyk - Svart (Hane)
Coco Jumbo - Choklad (Hane)
Macarena- Rost/svartgul? (Hona)
Vissa färger är jag inte helt säkra på ännu som ni märker när ni ser frågetäcknena.
Carmen Electra stannar hos mig! Så henne kan ni glömma. hahaha
Grattis till en härlig liten hög!!
Grattis till bebisarna! :)

WOOOOOW, ursnygga Skp:isar!! Vill se mer bilder NU
xD Ge oss bilder, ge oss bilder… ;P
Har bestämt mig för att sälja Carmen Electra! Jag sparar bara en unge denna gång och det är en av Zmuffys söner en svartgul kh hane vid namn Lou Bega.
Jo Macarena är Honey Dove satin…. 
Jag kommer över till Stockholm 14 eller 15 Juli. Så då kan jag frakta över några sköldisar för den som vill ha.
#48 hahaha Jag lovar att ta fler bilder när batterierna till cameran är färdig laddat.
Nämen ååh, så näpna :3
#53 Bara alldeles för söt… 

Neej, å du ska till stockholm också! Vad ska jag ta mig till? :O Skp
#56 hahaha Ja vad finns det annat att göra än att följa sitt hjärta! Tinga Planet Dada vet jag så får du en gose flicka att gosa med samt ta ungar från sedan och garanterat få fler skp och skp/vit