Gnutta har fått bebisar!!
Nu har Gnutta äntligen fått sina bebisar! Dom kom nån gång mitt på natten, för jag sov
Dom är huur söta som helst
Grattis!!
// Pabblo
Tack!
Grattis grattis =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#3 tackar tackar :)
Har räknat det till 6 ungar
Grattis! :D Lycka till:)
Åh, Grattis grattis!! Så kul, jag har varit nervös hela morgonen hihi… Härligt, då kan jag förhoppningsvis snart pusta ut lite grann. Skönt att allt gick bra, å att Gnutta klarade det så fint! 
Håll oss uppdaterade, men stör henne inte för mycket bara (du kommer väl ihåg vad jag sa om gullebarn med varsin liten gloria å två hönsmammor i hälarna hihi)
Men de första veckorna är ju alltid speciellt känsliga så man ska inte va för ivrig hihi, lämplig kull storlek blev det ju iaf :) Grattis än en gång!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Grattis! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Grattis :D
Tack allihopa
#6 Jag har också varit ganska nervös. Men allt verkar ha gått bra och hon ligger i sitt bo med ungarna. Håller med om att det blir en väldigt bra storlek på kullen
Jag kommer ju behålla 1 unge. Elr 2.. Hahaha, blir nog en liten hönsmamma. Men nån unge ska jag behålla iaf och resten ska säljas 
Grattis…och lycka till *lyckospark*
#10 haha, tack så mkt =)

åå vad roligt tova! :D grattulerar till kullen och hoppas på fina små ungar! :D
//Anja
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#12 Tack Anja! :D "I need you" ;)
Mitt kulltema är för gulligt :'3
#13 Att dom har rätt o vara stolta!
Gnutta verkar ta hand om ungarna jätte bra. Hon ligger på dom och värmer. Brukar mammorna ligga på ungarna?
OOOOHHH GRATTIS
Blir så spännande att se bilder, men det känns så lääänge tills dess, men den som väntar på ngt gott
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#14 Ja det brukar dom, mamman kliver på dom, ligger på dom, mosar dom å värmer dom. Men barnen är elastiska å mjuka så 
_

#14 ja sjukt gulligt tema!! :33
ja det brukar dom ^^
//Anja
#16 Hahaha, okej. Såg inte alltför mysigt när hon klev på dom, men okej ;)
#17 jaa. Fast nu ska jag lyckas välja ut 6 kompisar ;) Blev inga fler ungar än så :3
Grattis!
Grattis!
Grattis till bebbarna!