Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 2146 ggr
Odette
0

Kanel ? Aqua-Tini, the last one

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör en sista tråd till denna kull nu, de är 4 v. och skall snart flyga ur boet. Mina små snufflar :')

Först en mycket stolt far, en super fin hane med ett hjärta av guld å inga hyss alls för sig haha.. hmm… älskade Kanelis. Han är underbar på alla sätt å vis, å jag hoppas verkligen att bäbbarna ärvt det lugna fina temperamentet.. men de tror jag ;o)

*världens sötaste lilla marsvins tös*

*ett gäng brudar leker inte-stöta-mark*

;)

*en underbart vacker Novakai*

Min min min bara min!! Flört

Samma lullidutt som ovan, Baileys som ska stanna här :)

Briar Rose Glad

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

BMEXX
0

Min min min ;P

// Pabblo

Odette
0

#1 haha- här är en jätte söt bild på henne!! å jag kan även meddela att hon varit lite mindre galen de senaste dagarna så det bådar ju gott iaf haha Flört

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette
0

Någon som vet vart de är- å vad dom gör?? Tungan ute

_

Odette
0

Jag har ååångest för att jag inte behåller denna snyggingen!! Guuuud så vacker han är >_<

Å långhårig till skillnad från en del andra som ja numera e väääldigt skeptiska mot haha hmm ;(

_

Odette
0

typ den här lilla krölingen.. Bataj- vart har du Pälsen?? Verkar ju va en korthårig kille de här Förvånad

ding ding dong..

*å så andra sidan*

Men han e sööt vilket som, bara lurigt det där när dom först verkar bli långhåriga, å sen ba.. näe ;)

_

UlrikaD
0

Puss på Kanelis!!Kyss

MariaD
0

#4 är det min lurvtuss eller hans identiska brorsa? Hahaa, inte lätt att se skillnade på alla kort. Min hona känner jag igen för hon har bläsen på höger sida (hennes högra, eller det beror ju på hur man tänker- men jag vet ju vad jag menar =))

tjoffsa
0
Cindy S
0

#3 Tittar de på film genom sin plastput/bur? Leker i badkar?

Hmmm….

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Nusse123
0

Fyyyy, så olagligt sötaKyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

TildaH
0

Helt underbara! Har alla hittat nya hem?

Förresten bilden med Briar Rose, visst är det någon under handduken eller har jag blivit helt tokig, jag ser TVÅ nosarFörvånad

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

BMEXX
0

#11 jo det är min lilla tös som tuktar sitt syskon lite innan hon åker till mig;)

// Pabblo

Tinwe
0

Men gud va tiden går fort! Förvånad Kändes ju som om dem va bara 2 veckor nyss! Tungan ute Så otroligt söta bebisar Oskyldig

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

LinneaJohaanson
0

Finns det någon otingad kvar? :) Suuper söta

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

[NinniVivvi]
0

De är bara för söta!

Odette
0

#7 oj, har visst glömt att svara på det- det är ingen av dom faktiskt, kolla på morrhåren så ser du att det är den släta hanen :o) han är långhår satin… grymt härlig päls *puh*

_

Odette
0

Blades of Belion, choklad lh satin. Nästa choklad kull ska jag behålla en sån här *nom nom*

Snyggisen :)

_

Odette
0

Fick en så söt bild på Bataj igår, bara tvungen att lägga upp den :')

_

southdakota
0

Urgulliga allihop Kyss

Tinwe
0

Så söta så man bara vill pussa pälsen av dem! *tihi, inte alls överdrivet, jag vetOskyldig*

/Matilda

Odette
0

ahahahahah… kolla den här då- vad är det ??! *en boll med päls eller*

_

AnnaCDSG
0

Underbara bebisar! Kyss

Farbror Shiro hälsar. Flört

[NinniVivvi]
0

Men åh! Så söta!Glad

Odette
0

Bild på söta lilla rex flickan.. hon ska få komma till sitt nya hem imorgon :')

_

Odette
0

å så lilla Muffin som hon heter i sitt nya hem, ååhh nu börjar det bli tomt efter dom! :/

_

Odette
0

inte heller sprillans ny bild- men jag bearbetar att dom åker nu så :')

denna tös åker också imorn, sötan! Hon har ännu bättre långhårig päls i dagsläget..

_

Odette
0

Bubbleblowing Dubblebaby, rex

_

Nusse123
0

Gud, så söta dom ärKyssvarför lyckas du alltid få fram så fina bebbar Odette? Flört

Mvh Maja

Odette
0

#28 jag har fått tag på fina avelsdjur - genom att söka söka söka å sen vänta vänta vänta.. å sen hade jag tur med en fin och bra kombination här också, just den här kullen tror jag mycket på! Kommer att använda Kanel på en annan hona sen, som är Långhår satin (choklad såklart) och jag är mycket spänd på att se om den kullen också blir såhär lugn å social..

Men jag är jätte nöjd med dessa barn, än så länge haha ;-D men så länge jag klarar mig utan defekter och ärftliga sjukdomar etc, så är jag väldigt glad. Vill att mina barn ska vara friska å långlivade ..

Fotat dem lite nu alldeles nyss.. och de här bilder på bubblisen är nog bland de sötaste hihi..

"nej sluta, ta bort din feta tumme från mig!"

"ja ja.. ta ett kort då om det nu ska va nödvändigt"

"du tror inte vi kan åka redan ikväll? jag är ju nyfiken på min nya matte.. pleeeease?"

"jag är då res klar iaf.. tralala. nonino…"

_

Nusse123
0

#29 åh, ja, riktigt fina hamstrar har du ju! Den där choklad satin honan är det Vilje, som inte var en pojke? ;P

Mvh Maja

Odette
0

Bataj (längst upp på benet) och min Baileys som kommer att stanna här.. åhh vad jag kommer sakna dom ! Såå charmigt när de håller fast ens byxben ba neeej… gå inteee!! hihi

Men.. det här med kaos och burar överallt vet jag inte om jag kommer att sakna så mycket- ska bli skönt att kanske få lite struktur här sen Skrattande

burarna på golvet är iofs bara till imorn men va tusan, det är ingen ordning what so ever hihi Oskyldig

_

Nusse123
0

#31 vad gulligt ^^

Mvh Maja

BMEXX
0

Jo de är helt underbar! Jag var jätte deppig i kväll(vet inte varför) men då fick jag en puss på näsan av lilla rosie. Antagligen för att det luktade Mrbean men shhhh! vi säger att hon ville muntra upp mig ;)

// Pabblo

[NinniVivvi]
0

De är ju så himla söta! Har varit kul att se från de bara var nyfödda till nu!Glad

Odette
0

#33 åh, va sött.. hoppas hon tar väl hand om dig lilla Rosie :') jag har en jätte söt film på denna kull, med super söt musik å allt, men den blev dissad av youtube pga copyrightlagen. Musiken blev borttagen så då fick jag ta bort hela filmen Skrikandes Hade gärna velat visa den! Du skulle ha sett Rosies lilla hopp haha.. stunt hamstern *lol* (fast det var iofs rätt ynkligt, men sött som tusan)

#34 va kul att det uppskattas! Tar ju alltid lite tid att sitta å lägga upp bilder och så, men känns som att det är värt det. Man vill ju ha någon/några att dela sin lycka med :)

_

Odette
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu ska vi se.. jag hoppas filmen funkar, håll tummarna! Denna kull var verkligen hur mysig som helst, så tänkte att jag skulle försöka dela med mig av den lilla filmen jag påtade ihop. Fram med popcornen och sätt er till rätta Tungan ute

(Tryck på Ladda Ner fliken här nedan!)

_

Tinwe
0

#36 Nämen så söt video, satt och log och skrattade hela tiden jue.. haha :D Så söta är dem! Kyss

/Matilda

Odette
0

ja vet, inte konstigt det blir lite tomt när de flyttat hihi

_

BMEXX
0

Hahaha va sött! Och lilla rosie är fortfarande en liten pingisboll men det växer väl bort antar jag (hoppas jag;P)

// Pabblo

Odette
0

haha, ja hon är lite speciell, men det beror lite på hur man hanterar henne märkte jag, hon lugnar nog ner sig ska du se ;) Men tyckte det var så typiskt henne här i filmen haha "Ploink!"

_

Odette
0

Här är min Go kille iaf! Åhhh han är så himla lugn, såå mysig.. men ja tror han e lite tjock hihi

Får ge honom en egen bildtråd här sen, men ett litet smakprov får ni redan nu Tungan ute

_

BMEXX
0

#40 haha jo jag har lärt mig att man inte ska "kläma" på henne för då blir hon galen utan sitta i öppen hand, fjantlisa:P

// Pabblo

Odette
0

#42 precis! minsta lilla hon känner sig för "ihålld" så protesterar hon Skrattande känner igen det, dom är vana att mest sitta i öppen hand, ibland med dena ndra handen lite lätt kupad över.. Men okej, fine. Är det så hon vill ha det så :-D

Baileys är inte lika kinkig, han kan man pussa hur mycke man vill på.. å han har precis samma rörelsemönster som en Järv. Dvs. han springer runt runt i stora cirklar i rummet.. samma varv hela tiden *ler*

_

Odette
0

Måste bara få lägga upp två bilder jag fått av den nya ägaren till Bubbleblowing Dubblebaby, "Fawn". Hon har fått så himla fin päls :')

Verkar vara en väldigt social å fin tös Glad

_

Odette
0

Å så den andra :)

Är så kul att få se dem såhär "efteråt", jag blir alldeles varm inombords…

_

MammaL
0

Men åh! Odette, du får inte visa så söta hamstrar. Man smälter ju…*dregel*

J-M-M
0

KyssVad fina alla är!

Puss puss till alla sötnosar!Kyss

Odette
0

Tack tack, visst är dom för goa .. jag blev så glad när hon mailade bilder på lilla Fawn, alltid kul att se hur de har det i sina nya hem Glad

_