Lilla Rosie
Åh så söt :)
// Sofia
ne det var allt för i kväll men ska lägga upp mer bilder sedan:)
#4 ja hon är jätte söt :D
// Pabblo
men lillan! inte vara på toaborsten
Kul att äntligen få se lite bilder på hur hon har det! Gillar sista bilden speciellt, å #5 *såå mysiga*
Släkten vinkar :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Supersöt tjej! Då får väl släkten vinka härifrån också då.
Hon tackar och hälsar så mkt till sina släktingar :)
// Pabblo
Men så söööt :D:D hahaha ;D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Hon är verkligen en riktig sötnöt ! 
ja hon är så söt så min lilla pingisboll ;P
// Pabblo

Gud så söt! Vill haaa
Min min min! ;P
// Pabblo
hihi.. sötan, det kommer säkert bli fler chokladisar efter Rosies pappa.. har lite planer till sommaren
men får väl se hur det blir !
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Suck lilla busunge. Städade och fixade i buren i kväll. En kvart och allt var i en röra igen. Sedan gick hon runt med sitt kex i säkert 10 min bara för att hitta den där speciella platsen. Brunstar gör hon med. Stinker i hela rummet och MrBean är galen och klättrar på väggarna för att komma ut.
Ska bli lite bilder snart igen:)
// Pabblo
Så typiskt- det är inte alltid så uppskattat när matte är och städar bort alla favvo hörnor säg ;) känner igen det där när dom brunstar å det luktar apa hehe, en del honor blir ju så väldans spralliga då också hmm.. ;)
Ser fram emot fler bilder på tösen.
_
Haha ingen annan av mina honor har luktat så mkt, var tvungen att öppna fönstret och vädra lite för våra näsor och Mrbeans hjärtas skull ;P
// Pabblo
lol, vad har du blivit förpestad med för liten skunkis 
_
Så söt!
Va söt hon är! :3
Hon är helt underbar:) men ack så busig, ska få komma ut på golvet alldeles strax så hon får busa av sig lite :P
// Pabblo
Riktig sötnos du fått tag på
Ska nog plåta madame lite i kväll men huu vilket busfrö.. klättrar på allt som går att klättra på, hon lyckades klättra upp på soffan aldelles själv, annars är det gardiner, kläder m.m
Sedan var det en gång då jag skulle diska och hon skulle få springa på golvet i köket(mrbean brukar göra det och då går det så bra så) 3 sek efter jag släppt ner henne springer hon till kylskåpet hittar ett hål som jag aldrig sett förut. Där kryper hon in och jag snabbt som tusan ner och sliter upp neder delen av kylsåpet/frysen och tar tag i henne. Suck det är ju jättekallt och smutsigt där. Tror neder delen som jag slet bort är lite trasig nu 
Men hon är så söt så hon är nog förlåten;P
// Pabblo
#35 hahaha, nej vilken panik alltså… hatar verkligen sånt där, när man ser hur dom bara försvinner å man sätter andan i halsen ;D klart hon är nyfiken på allt som är förbjudet- man minns ju själv hur det var när man var mindre 
Ser fram emot fler bilder 
_
#36 haha inte vågar jag lämna henne ensammen. Måste ha stenkoll på gardinerna med så hon inte klättrar för högt. Hon var så söt när hon klättrade på en handuk som hängde från min pojkväns datastol och kom upp till han. Charmig som tusan är hon:D
// Pabblo
#37 njae.. ensammen kan nog vara riskabelt att lämna henne
men guud va sött.. ser det framför mig hur hon klättrar upp å ba.. hej.. va gör du.. *sekunden senare ba- what ever, Booooring! för att sen vilja ner igen hihi*
_