Sår på sig!
Min dvärghamster har 2 små sårskorpor på ryggen, som hon har haft i lite över en vecka nu. Vad kan det va?? Hon kliar sig inte och jag har inget vasst i buren…
Och en fråga till: Kan hamstrar skrika i sömnen?? Hon gav ifrån världen läskigaste skrik just inifrån sitt hus!! :-S
Bor hon ensam?
Jo hon bor ensam.
Sårskorpor säger du.. hmm, är de stora? Små? kolla pälsen så hon inte har ohyra eller nåt. Å ja, dom kan säkert drömma, hon kanske blev rädd för nåt i drömmen? :(
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
De är små, och jag har inte sett något spår efter ohyra, det var ju min första tanke också.
Jag hoppas verkligen att det var en mardröm för det lät verkligen fruktansvärt! INTE normalt hamster-ljud! :(
#4 va obehagligt.. håll koll på henne så att hon inte har ont någonstans :/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hon verkar inte vara bekymrad över det alls, men man blir ju ändå orolig :/ Jag blir helt slut på den där hamstern, jag går hela tiden och oroar mig för henne! Minsta lilla konstiga beteende och jag blir skitnervös :-P Har inte haft henne sen hon var liten så jag vet inte riktigt hur hon "ska" bete sig, liksom…