Velox uppväxt
Tänkte göra en egen tråd för velox. Skulle va roligt om roxie kunde sätta in några bilder på grabben så fortsätter jag under hans uppväxt =)

Längtar efter bilderna, Velox som är så fin 
Det ska jag absolut göra! Ska kika igenom bilderna i morgon :)
// Sofia

putteliputt!

Nä nu kan jag inte hålla mig längre =)
Tar en vecka för vecka =)
Nyss hemkommen 5 veckor 96 gram

nästa bilder kommer på torsdag eller fredag =)
Jag har inte glömt bort bebis-bilderna, har bara inte suttit vid den datorn på ett bra tag :P Men de kommer, imorgon förhoppningsvis! :)
// Sofia
Så fin han är!
Tråkigt nog så hade jag inte så mycket mer bilder. Blev snålt med bilder på denna kull av nån konstig anledning 
// Sofia

det duger ju jättebra =)
Han har blivit så stor och hårig nu =)
#17 haha ja, vivaldi också! Och de andra också såklart!
// Sofia

jo han e ju så mysig =) idag när han vakna till..satt han i min hand lite halvseg och vicka lite på huvudet sådär sött ..sen är han ju väldigt lik min sambo..väldans seg att få ingång på morgonen..gäspar och åter gäspar och sträcker på hela kroppen och sen ytterligare en stund innan han är igång. I hans värld ska man ta det väääldigt lungt och försiktigt =)

Efter att sambons älskade gerbil gick bort i söndags försöker jag få honom att bli kompis med Velox. Velox verkar va öppen för nya bekantskaper =)

ja, jag får nog öva på det där antar jag hehe

Nu är Velox 7 veckor och väger 120 gram =) + 15 gram på 1 vecka..Duktigt ponken =)
Trött liten Velox. Ska inte störa han mer idag.

jaha, då har Velox plötsligt blivit 9 veckor =) ligger på 136 gram. Underbarare mysig hamster finns inte i min värld =)

Vilken liten snygging 
// Sofia

ja, och en liten sömntuta är han =) Knappt jag ser honom på kvällarna. Äter och sover är det enda han gör =) och gosar med mig när jag får chansen =)

Är det nå gottit kött de gillar mest? Funderar om jag ska skömma bort honom med lite nötfärs ikväll =)
Nötfärs är väldigt poppis! :) De gillar det så mycket här hemma att de sitter och blundar när de äter ;P
// Sofia