Jordnötter med skal?
Kan man ge jordnötter med skal till guldhamstrar? Det som man köper på djuraffären? Hur längre brukar de hålla?
Jag köpte just en påse med nötter från djuraffären, i fall att.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Det går alldeles utmärkt att ge med skal.
Jag brukar ge till mina ibland och det ger bra sysselsättning för dem. =)
Jag har också gett till mina.. dock så måste jag dela dom på två och så får dom själva dra ut dom för annars fattar dom inte :P (eller jo, några gör)
Tack. Vi får se hur smart Electronica är. :)
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Huldhamstrar^^
#4 Fixat :)
Jessica Jones (2015-)
Har köp på djuraffären, och det var en MASSA otrevliga saker i på sen märkte jag då jag kom hem. (köpte på lösvikt) både skalbaggar och sånt som började flyga runt. Så nu sist köpte jag en påse jordnötter på Willys (naturgodis) Kostade 12 kronor för en stor påse (inte lösvikten)
#6 Då får jag dubbelkolla. In i frysen ska de också.
Jessica Jones (2015-)
Jo, visst kan man slänga in dom i frysen så alla "småkryp" dör, men jag köper ju helldre utan "småkryp"
Jag har köpt både lösvikt från djuraffären, och från mataffären. Jag märkte inte några som helst "småkryp", och kollar alltid noga.. ;) Men kommer nog börja köpa endast från vanlig affär. Annars blir det definitivt frysen före ;)
Mina fattar inte heller hur de ska "öppna" de, jag brukar börja åt dem först. :)