Taikas Demi
Har tittat runt lite efter en ny fresh brud åt mitt lurviga gullöga Dubbel-Knut! Fann den mest vackraste normalfärgade skölpaddshona jag någonsin sett. Mycket vackert täcknat. Demi är lånhår! Mamman är normalfärgad skp och pappan normalfärgad. Båda föräldrarna är långhår så en perfekt brud åt Knuten med andra ord. Ägaren lovade ta fler bilder på Demi så när bilderna kommit så laddar jag upp dem här så ni alla kan se den vackra normalfärgade skp honan.
Demi är nu reserverad åt mig.

Gud vad kul! Låter i alla fall supersöt
#1 Ja hon är värkligen söt och otroligt vackert täcknat. Lovar att lägga upp en bild på henne så fort uppfödaren tagit nya bilder på lilla Demi.
Demi är född 12 Februari. Sa lite fel där angående JR Nalle han e korthår men hans pappa Nalle var långhår. Så långhår dominerar is Demis stam.

Så söt :***<3
#3 Men gud så fin tjej! <3
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Ja hon är fin! Hon var ursöt som en liten bebis redan. Har sett en bild på henne på netet som litet. Föll pladask…

Hon är verkligen jättefin! Men ska Eva ha en ny hampis? Jag trodde hon höll på att sälja sina hamstrar för att flytta. Jag kanske missförstod.
"11 Jo hon skall ha en ny hampis från finland. Jag antar att är man hamster tokig som resten här inne så kan man nog inte riktigt sluta helt.
Man kan ju allrid ta med några när man flyttar.

#11 jaha ??????????
så att dra ner och bara ha 5-10 djur kvar är inte ok??????
känner att det är vad som hinns med samt är enklare att ha djurvakt till de månader jag är borta.
aveln ska jag inte upphöra med helt och hållet, nåt sånt har jag aldrig sagt heller så det så.
en gång för alla- jag minskar ner rejält- ok? eller?
trodde detta var superstas ämne och att hon skulle få visa sin nya hona utan att det skulle spåra ur och jag skulle diskuteras om jag gör si el så.
varför kontaktades inte jag direkt och fick frågan privat istället för att ifrågasättas i ett ämne som är superstars om hennes nya hamster? håll er till ämnet tack.
är inte sur, bara trött på eländet vissa skapar

#13 Du känner mig Eva, du VET att jag inte menade så.
Jag tänkte att du kanske blivit väldigt mycket bättre i din hälsa och kunde behålla alla dina hamstrar och inte behövde sälja. Blev glad för din skull såklart.
Ledsen att du tror att alla vill dig illa. Känner mig väldigt illa till mods just nu. Trodde du kände mig bättre än så…
#15 Men åh så söt!!! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

hon är verkligen otroligt söt 
#20 Tackar! Jo hon är mycket speciell och söt min mulliga och stora Demi! Hon är otroligt stor för att vara 2 månader gammal…
Så söt!