Det kan bara inte vara sant.
Jag är i ett chocktillstånd just nu. Jag har ju jättegärna velat haft fler dvärghamstrar hela tiden, och mamma har sagt nej, nej, nej varenda gång.
Nu kom vi precis hem från en begravning och jag hittade en annons på blocket med en som gav bort dvärghamstrar som bor ca .10 min. bort ifrån där jag bor. Jag frågade henne - och hon är fortfarande lite omtumlad efter begravningen. Hon svarade
JA.
Det kan inte vara sant. Jag får ringa till tanten och tinga om jag vill.
Nu är jag bara i chocktillstånd och vet inte om jag borde ta chansen.¨
Åh, jag är bara så glad. Jag har ju en liten låda som redan är fylld med spån o tidningar ifrån ihopsättningen av Puff o Luna, och sen kan man väl bara använda nån gammal skål till mat o vatten och en kaninmatskål till Sand.
Jag har ju ingen vattenflaska som funkar, men jag kan ju köpa en sån där som har såna där klibbiga saker. Jättedålig på att förklara, men jag är lite omtumlad både efter begravningen och för beskedet….

Åh, vad kul
Bara mina föräldrar kunde vara så lätta att övertala

Ja, om du har tid för en hamster till så varför inte? :D
#2 Jag har tid för 30 hamstrar, hehe :D
Nej det var lite överdrivet. Men jag har väldigt mycket tid över, så någon till går väl bra :D
Inte för att vara pessimistisk, men fråga en gång till(ifall du bara nämnde det en gång och inte igen). Ifall hon var omtumlad kanske hon inte ens kommer ihåg att hon sa ja.
Föräldrar kan ibland ha selektivt minne om vad de tillåter och inte tillåter. Eller det kanske bara är mina. ;)
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#4 Haha nej, så omtumlad var hon inte.
Hon är bara väldigt känslig av sig.
Självklart har jag frågat henne 157574357553537543753 gånger om hon verkligen menat det.
Det gör hon :D
Tycker som föregående talare…du måste ju fråga igen för att vara helt säker, eller =)
Vad skoj! Hoppas din mamma menade allvar.
Kram!
#0 Åhh, Vad kul! :D<3
#6 Men hon hade ju gjort det :P
Hon hade det :D
Och sen är det bäst att skynda sig, hon kanske hinner ändra sig tills imorrn.
Och ibland lovar man saker i ett svagt ögonblick, men har man lovat så måste man ju hålla det 
#10 Japp! Nu är det bara att göra ;)

Köpte du dom?
// Dodat :)
#12 Ja.

åå bilder vill vi se!
//Anja
#14 ?!?!?!?!?!?!??!?!?
Ni har inte sett bilder???!??!?!?!?!?!?!?!
Denna hamster som jag slutligen fick har ju tillochmed gått på dejt och ska få ungar i övermorgon xD
Han fick heta Neo och är agouti, parad med Luna som också är agouti. Kom precis på mig med att inte gjort någon bildtråd, men självklart ska en fixas på momangen!!!

haha jaha är det dom sötisarna ^^ :D
//Anja
#16 den.
Det blev bara en, det var en som aggresiv mot tillochmed sin mamma, han har därför ett jack i örat…

Vad roligt, alltid kul med nya djur :). Och va mysigt med ungarna ^^