Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1739 ggr
pigelina
0

Stapla?

Ska försöka övertala mina föräldrar om en till hamster, och sen ha en liten uppfödning.

Jag har inte så specelt stort rum, så vill ha burarna på varandra, kan man stapla Samla(den största storleken) på varandra, och hur gör man så dom får luft isåfall?:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Roxie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns ju antoniussystem annars. På IKEA.

// Sofia

UlrikaD
0

Fast jag skulle i och för sig inte rekommendera de nya antonius-lådorna. De är inte genomskinliga.

En del har ju köpt en lagerhylla och har dunaburar i. Snyggt och praktiskt om man inte har massa burar.

Roxie
0

#2 Ja just det.. De har ju gjort dem vita.. Så otroligt dåligt Skrikandes
Men lagerhyllor med burar/lådor i skulle ju också funka bra :)

// Sofia

Royalz
0

Det går säkert om du gör massor av lufthål på sidorna istället för locket.

pigelina
0

Tycker antonius är försmå(A) hade duna först, men den är söndergnagd, sen antonius, där fick hon väldigt tråkigt och gnagde sej ut efter att ha gjort sönder 5 flaskor, samla lådan har hon klarat i 3 månader:P

#4 hur många hål behöver man göra? ungifär asså:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Sigriiid
0

Skär ut en större del på minst två av sidorna och sätt dit galler så blir det nog kalasbra! =) Då borde gå o stapla på höjden. Lite jobbigt bara om man vill i in den understa… men allt går bara man vill =)

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

91Marran
0

varför är det dåligt att antoniuslådorna är vita istället för genomskinliga, borde inte hamstern känna sig tryggare då?

Mvh
Mig

Cindy S
0

#7 Cellskräck kanske? Har ingen aning.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Royalz
0

Med dom nya vita går det inte att se in från sidorna utan man måste kolla övanifrån. Med dom gamla så såg man ju in från sidorna, och kunde se hamstern utan att störa.