Var är Bulba?
Jag har ju varit här ett tag, snart ett år tror jag.
Jag trodde att jag visste vilka Medarbetare vi hade etc, men nu precis såg jag att vihar Bulba som Medarbetare. Jag undrar bara - när kom hon hit? Jag har inte sett henne en endaste gång på HiF, och hon är ändå Medarbetare.
Hon har inte varit inloggad på ca tio dagar, Vet inte om hon har hamstrarna kvar, men hon har sagt att det är mycket med skola osv nu.
Behöver du ha tag på henne så kanske du ska testa att maila?
#1 Nej nej nej, det var inget speciellt. Men jag tänkte bara att jag aldrig sett henne skriva här, undrade om hon typ "glömt" HiF elr nåt.
det namnet har jag aldrig läst att någon medlem heter på hif. haha känner mig helt borta nu helt plötsligt. borde inte medarbetarna vara en hel del aktiva i trådarna, så att man märker av dem, men hon kanske har andra arbetsuppgifter, vad vet jag?
Mvh
Mig
när ag såg visningsbilden, så kände jag igen vem det var. så dåligt minne jag har alltså.
Mvh
Mig
Som jag alltid brukar säga så gör vi detta på fritiden och inte som ett betalt yrkesarbete. Ibland ser livet annorlunda ut i olika perioder där man har mer eller mindre tid för vissa saker, och ibland då datorn.
Nu har ju jag/vi andra uppgifter också utöver att skriva i trådarna, men mycket sker i kulisserna som inte syns öppet på sajten.
Här kommer jag med färsk info. Spenderade ju dagen med två av Bulba/Sofies vänner. Hon sitter fast i Istanbul. Har för mig att hon varit borta (i Sydafrica tror jag) i tre veckor nu, och nu när hon ska hem så kommer hon inte längre pga regnmolnet.
Värd på Choklad iFokus
#6 Menar du det sk. "askmolnet"?