Nu är lilltösen här :D
Igår var jag hem till Per (Opossums) och hämtade min lilla sockertopp. Hon är så söt, de första hon gjorde när hon fick komma ner i sitt akvarium, var att bada i sanden och käka lite torrfoder. Även en gurkbit har hon ätet under natten, ikväll blir de lite mumsig gröt o annat gott :)
Lilltösen har ännu inget namn, de kommer snart, ska bara klura ut lite på vad det blir :P Hon är iaf Caramel lh.
Titta och njut av de två bilderna jag tog innan hon fick komma ner i akvariumet och undersöka.
Så söt!
Så söt
Hihi ja visst e hon :) Hon har vaknat precis så nu sitter hon o äter lite och har badat i sandbadet med :) Har hennes akvarium precis vid sängen så ligger och kollar på henne hela tiden :)
Vilken sötnos! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Så söt:D :) Grattis:D
Vad fin!

Otroligt söt tjej. Jättegrattis!
Hihi tackar alla, jag är så stolt och lycklig :)
Vilken sötnos!
// Sofia
vad sööt hon är :-) Hur gammal är hon?
blir ännu mer sugen på en Guldhamster nu :-) haha
Mvh
Mig
#11 hon blir 5 veckor på måndag om jag räknat rätt :) Så hon är en liten bebis hihi.

Åhh, så söt
Åh, caramel är ju så vackert!

#14 Neeej, så sööt! Med tassen på glaset, typ: Heej! Jag vill komma ut till dig 
#15 hihi aa sådär sitter hon såfort hon hör att man kommer, men jag har inte tagit ut henne ännu då hon ska få bo in sig. Ikväll ska jag iaf börja umgås med henne, då har hon fått boa in sig i 2 dagar, men hon vill ut så fort man pratar med henne, hon brukar sitta vid glaset eller så brukar hon gå längst upp på hyllplanet och försöka sträcka sig upp mot nätet :)
Men åh så söt!