Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1533 ggr
SandyCipper
0

R.I.P Sandy! :'(

De senaste dagarna började hon äta superbra! Drack och allting.. men nu är hon död! Gråter
Igår kväll klibbade hennes ögon igen sig, och idag på morgonen så vaknade hon inte.. jag blåste på henne men hon gjorde inget.. hon somnade i sömnen eftersom hon har stängda ögon och ligger i sovpositionen
**

JAG SAKNAR DIG SANDY, VARFÖR VARFÖR VARFÖR SANDY! JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET ! VARFÖR VARFÖR VARFÖR ! Gråter
MIN FÖRSTA HAMSTER ÄR NU BORTA !**Gråter
GRÅTER IHJÄL MIG!!Gråter
det går ju inte ens och gräva grav nu mitt ute i stenhårda marken! Vad ska jag göra? Gråter

[NinniVivvi]
0

Oj så synd! Vila i frid Sandy!

Schniigel
0

Usch vad hemskt, jag hällde kokande vatten på marken innan jag begravde Milf, då blev ju jorden mjukare (dock inte för mycket så att det blev gegga), lycka till! :/

Superstars
0

Usch vad trist! Jag vet hur det käns att förlora en änskad hamster! Förlorade en av mina gamlingar nyligen.

Jag vet att detta låter lite konstigt men…Du kan ju alltid lägga henne i en mjölkförpackning (som en kista) och sedan i frysen. Alla vet att lik ruttnar inte så läng det är fruset. De lägger även döda människor i en frys för att förhindra att de ruttnar så att de senare kan obdusera dem förren de begraver dem. Så du kan lägga henne i frysen men glöm inte att lägga henne i en mjölkförpackning och tejpa igen det samt du kan lägga mjolkförpackningen i en genomskilnig påse om detta skulle kännas något tryggare. De fryser nog ändå.

SandyCipper
0

Har lagt henne nu i frusen i ett glasspaket.. och vi har gjort en bädd till henne..min sandy…

Isira
0

Va tråkigt :(

Superstars
0

#4 Vilken fin kista hon fick i lyx! Bra att hon är i frysen nu så hon inte hinner ruttna tills marken tillåter att ni begravar henne! Beklagar värkligen sorgen!Rynkar på näsan

Minitassen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilden är tagen samma dag som hon dog

Saknar henne så otroligt mycket..

Det syns att hon dog i sömnen

R.I.P <3

Minitassen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och täcke på..<3

KokosCurry
0

:Ö  : ( :( :( :(

Kmr ihåg när min första hamster dog :(

Han dog oxå när han sov det possetiva är ju att de inte känner nått när det sover och dör :( Men jag grät floder det är verkligen ledsamt

Minitassen
0

#9, jaa, man gråter som bare den :(