Brun dvärghamster?
Har haft guldhamster och dvärghamstrar över 2 år och var en väldigt aktiv medlem här förut.
Men måste bara fråga en sak, finns det verkligen bruna dvärghamstrar (att köpa i sverige)?
Anledningen till att jag frågar är för att när jag köpte hamstermat för några dagar sedan så var det en brun dvärghamster på paketet (bild) och nu så råkade jag hitta en bild på bruna dvärghamstrar på en hemsida. De var dock lite mer agouti-bruna, liiiite svart blandat i dem. Men den på paketer är verkligen brun.
Tycker det hela verkar konstigt då jag trodde jag sett alla olika färger de kunde ha, iaf i Sverige :P Men de var verkligen fina som bruna!
Campbells finns ju i många färger, även i choklad.
Fråga Geishas hon föder upp bla campbells och har bättre koll än mig på just den arten och vilka färger som går att få tag på. Har sett att det finns många färger av denna art i bla Holland.
Ja det finns som sagt
jag har fått fram chokladcampbells, fast färgen är inte så mörk som den är på bilden.
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Jag har fått ngn som är sådär mörk men den i sin tur var inter fertil och gav inga ungar.
Choklad är oftast lite ljusare i färgen som oboy ungefär kanske lite mörkare, svårt att förklara…
Sen har de lite varierande färg på ögonen från mörkt röda till rubinögda. Det finns inte så många i Sverige men några föds det varje år.
Jag har en parning på gång tex.
Lotta
FÅR DU EN CHOKLAD VILL JAG HA EN!
Ja du och många fler men det är bara att hålla koll på när jag lägger ut mina annonser för jag kommer inte att behålla choklader här hemma då det inte är min färg, det är mer en biprodukt i ett annat projekt.
Lotta