Selective.
Är Selective bra att använda för hamstrar? Och hur många selective ska man ge till hamstern per dag?
Jag länkar en länk så en selective påse ser ut : Här är Bilden

En sådan påse har mina hamstrar testat. Har bara gett några st, typ 4 per dag tillsammans med deras vanliga mat.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

Hej vad är selectiv igentligen? vitaminer?
Jag vann en sån påse på utställningen i helgen.
Det är hjärtformande bitar :)
**Såhär står det på baksidan:
**
"Supreme science Selective Hamster är en unik bakad produkt, speciellt sammansatt för hamsterns näringsmässiga behov. Denna noggrant och vetenskapliga sammansättning av högkvalitativa ingredienser innehåller en mix av bl.a vete, havre och korn, för att tillgodose hamsterns naturliga behov.
Innehållet at linfrö ger en korrekt balans av Omega 3 och 6 fettsyror, som ger din hamster friskt hud och päls. Det finns inget tillsatt socker eller färgämne i Supreme Science Selective Hamster, allt för att ge din hamster ett friskt och sunt liv."
Mina får det som godis mest de gillar det men tycker det är för "fattigt" o enbart ge det som helfoder

Okej tack, det lät ju ganska bra :)
å det kanske man ska testa? funkar de tpå dvärghamstrar? finns det i ngn vanlig djurbutik..?
Aa, i djurbutiker brukar det finnas iallafall, tror jag ska byta till det fodret. =)
#6 funkade på mina dvärghamstrar :-)
#4 vad då för fattigt?
Mvh
Mig
#8 Tror hon menar att det inte innehåller allt som en hamster behöver :)
Värd på Choklad iFokus