Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 2637 ggr
Odette
0

Exentrion's C-kull, dove & cinnamon forts..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär- nu fortsätter jag C-kullens bildtråd här! :) (klicka här för att komma till den förra tråden)

Det är alltså Apollo, dove satin LH som är pappa och Royalz Hearts on Fire, cinnamon skp/vit KH som är mamma :-)

Nu kommer lite nya bilder på de små, som nu är 4 veckor! Såå underbara :o)

Chamron Chest
"Vem kan motstå mig??"

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette
0

"Fast det är klart, beror ju på vilken sida jag vill visa upp…"

"Fast oftast e jag ju ganska söt iaf, om än inte så medgörlig mouhaha"

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Odette
0

Chamron igen, dove killen i kullen. Som inte är satin. Gud,, varför har jag så svårt att memorera vem som är vem *blir lite smått psycho*

_

Odette
0

Å så kommer bilder på den galnaste, den mest speedade.. och mest svårfotade…… *fanfar*

- Swosch!! Flört

*tror att nån har Trickat denna bild.. satt hon verkligen stilla en halv sekund..?? Knappast haha*

Hon ska till "iurochskur" här på Hif, för er som är nyfikna ;)

_

Odette
0

Calion,satin dove hanen..  såå söt Skrattande

naw.. jag bara älskar den här bilden, lill pröpa :') Han ska till en tjej i Finland tillsammans me några andra bäbbar, skönt att han slipper åka färja själv hihi :)

Cherry-Lee, hon ska också till Finland å röja loss på färjan ;)

(hon tränar redan på disco stegen hihi)

_

Odette
0

Å så en av mina favvosar- han e så knubbi å dulli gulli på nå vis, Cyrus! Dove Bandad :o)

hihi.. ser så liten ut här Tungan ute

Enda cinnamon'en i kullen, chayenne. Hon är tingad av en tjej i Norsjö, å näe jag förväntar mig inte att ni ska veta vart det ligger men det är ganska nära mig så inte konstigt om ni inte vet vart det är hehe

_

Odette
0

Å så en av de två otingade pojkarna, satin dove bandad (Camden Gaist) såå vacker! Även han Kyss

Snuttegurka!

_

LinneaJohaanson
0

Du har PM! Glad

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

UlrikaD
0

Vem är det som stannar hos dig då?

Odette
0

#8 ja du.. jag har fått möblera om mina planer lite grann, kommer att ta på mig alldeles för mycket om jag ska försöka satsa på både choklad OCH dove, som jag först hade tänkt.. så ja… ingen från den här kullen kommer stanna här som det ser ut nu. Super trist faktiskt, men samtdigt känns det bra. För jag vill verkligen satsa på choklad, LH *kärlek*
så det är det jag kommer att sträva efter, å så får man ta det lite grann som det kommer :)

_

[iurochskur]
0

#9 Och eftersom jag enbart ska ha Celamie Swoch till sällskap och utställning får du naturligtvis låna henne för en kull sen. Inga problem.

Kram!

[iurochskur]
0

#9 Och: Tack snälla för fina bilder på lilla Cammie som vi kommer kalla henne.

Kram!

Nusse123
0

Attans, jag ville ju ha swoschisen! Hehe, så fiiinKyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

[iurochskur]
0

#12 Visst är hon fiiiiin. Jag lovar att bildbomba er sen. hihi.

Odette
0

#10 jaa, det låter bra. Även om det förmodligen inte blir av med avstånden och så, så känns det mycket bättre att skiljas från henne när du säger sådär hihi Flört Bara du inte lånar ut henne för parning till vem som helst hur som helst- då kanske du åker dit för prostituition/hallick'eri Förvånad

Du får ge lilla Cammie en fin tråd här sen, alltid kul att se hur de har det i sina nya hem :)

_

[iurochskur]
0

#14 Nej, bara du som får låna….jag kommer aldrig släppa henne ur sikte. Risken är väl att någon hamsternappar henne då. Hihi…

Klart hon ska få egen tråd.

Odette
0

Låter bra det Cool

_

[NinniVivvi]
0

Så söta!

Odette
0

Ja visst är dom.. dove är ju bara för .. GOA! :-D

å cinnamon flickan med såklart! ;)

_

[iurochskur]
0

Får man fråga om du har haft tråkigt Odette? Upptäckte dina smileys på naglarna först nu…haha…

Odette
0

#19 väntade bara på att nån skulle påpeka det Skäms jag i ett nötskal bara.. det är dom små grejerna som håller mig flytande hihi Oskyldig

_

[iurochskur]
0

#20 Du är härlig! Jag såg det först nu som sagt…hade mest ögon för dom små sötnosarna. Hihi.

Nusse123
0

#13 åh, ja så fiiin *I'm in löööv*Flört

Mvh Maja

[iurochskur]
0

#22 Min min min…haha…och nu är det bara 2 dagar kvar tills jag ska åka och hämta henne. Längtar massor.

Nusse123
0

#23 ja, du det är bäst att du låser dörrarna annars hon kanske är borta en dagTungan ute Hehe

Nämen, iaf: Så kul, du får hålla ditt löfte och bildbomba oss då, dåSkrattande

Mvh Maja

[iurochskur]
0

#24 Jag är väl känd för att bildbomba med mina hamsterbilder? Japp kommer såklart många sötisbilder på henne.

Odette
0

hehe, ja vet.. om man tolkar mig rätt så ÄR jag faktiskt härlig. men finns säkert dom som tänker både det ena å andra haha men va tusan, om jag nu målat smileysar på naglarna, ska ja ta bort det då bara för att jag ska fota bäbisar- don't think so ;)

Alla bebisar verkar vara tingade nu, bara två hanar som väntar på om två männsko-flickor ska kära ner sig i dom eller inte Tungan ute 

Hittade en söt hoppeli hopp bild .. det är Cherry-Lee in action! Tagen för ett tag sen iofs, men wtf ;)

_

Odette
0

å så en kass bild på hela kullen, samlad i en transport burs-botten :)

_

Odette
0

Nu har jag samlat på mig lite fler bilder på dessa sprallerknåtar.. Tog med mig dem till Skövde då vi var och hälsade på min syster. Så jag fick umgås lite med dem, å jag får nog erkänna… Jag fotade hamstrarna mer än våra utflykter å påhitte-skap med syrran Oskyldig

Men vem är förvånad ? haha

Snyggingen leker med syrrans dusch draperi :-D

leker med brorsan inne i badrummet.. på dörren kan man se att Någon har gnagt på min systers toalettdörr… Kaneeeel….!! Hon hade ju min Kanel hos sig ett tag innan han kom hem till mig å då passade han på att lämna lite spår efter sig Flört

Calion har förresten blivit dissad- av sin köpare, hon ändrade sig och ville ha Camden (bandade hanen på fotot) istället.. haha stackarn, det måste svida i lill hjärtat. Tur att han inte vet om det själv :-p

Men så söt och påhittig som han är så kommer han säkert på nåt, går nog ingen nöd på honom inte Skrattande

_

Odette
0

Camden satt stilla en halv sekund- BAM!

Såå fin :')

_

Nusse123
0

Gud, dom är ju så söta alla dina ungarKyss

Mvh Maja

Odette
0

#30 Ja visst är dom, små duv ungar ! :)

Å den här lilla killen är ju inte bara lite gullig.. fick många bra kort på honom faktiskt *nöjd*

5 veckor gammal och vet redan hur man gör sig bra på foto!

_

Odette
0

*älskar de här bilderna*

_

Odette
0

Lilla Dove killen .. så vacker

_

[iurochskur]
0

Hade jag vetat det hade jag haffat brodern med…hoppas någon kniper honom snart.

Kram!

Odette
0

#34 ja jag hoppas det, han och hans otingade bror är ju ena riktiga charmisar.. mjukdjur :')

Här kommer iaf Cherry-Lee.. hon och några fler bäbisar åker till sina nya hem nu på Söndag.. känns väl lite både och ;/

_

Odette
0

Hon igen :)

_

Odette
0

Chayenne, cinnamon bandad .. prööpa :')

_

Odette
0

*samma flicka som ovan*

_

Odette
0

å så den sista.. orkar inte ladda upp fler nu.. men den här e ju bara såå gullig Cool

_

Minitassen
0

Nawi :**<3333333

Mexxie
0

Vilka finns kvar ännu?

Odette
0

#41 Spralling pojkarna Chamron och Calion ;)

Har uppdaterat min hemsida massor nu, lagt upp bilder på barnen å ändrat sidorna lite.. så nu tror jag att det är lättare att hitta på sidan. Min lilla Vintervita har fått en egen sida också, hon ligger under "andra djur", så alla som vill dregla på lite söta bäbisar eller kanske dom vuxna snyggingarna kan gå in å kika på min hemsida, kom gärna med ris och ros i gästboken där så jag får veta vad ni tycker :)

Måste bara slänga upp den här bilden hihi.. pröpa flickan kikar fram..

_

Denna kommentar har tagits bort.
Odette
0

men va tusan, hur många dubbelposter som helst gah…
aja, får slänga upp en till bild dårå Flört

Flickor som somnat i ett litet plaströr inne i badrummet… jag fick Hälla ut dem ;)

_

Nusse123
0

#44 haha, så sött^^

Mvh Maja

[NinniVivvi]
0

Men åh så söta!

#39 Haha, aw, bilden var ju jättesöt!

TildaH
0