Ungar o hemsidan
Har nu uppdaterat min hemsida lite
Bilder på mina nya småstjärnor från Excentrion's och Biscuit är parad. Nyfiken med vem? Kolla hemsidan
Tyvärr är det dåligt med bilder, är glad för dom få jag fått in på hemsidan. Datorn har fått virus och är helt galen. Det ploppar upp någon reklam och det enda som går att göra är att stänga ner allt *arg*

Fint, fint :) Så söta små hamstrar du har, blev kär i dom allihopa 
Tjusig hemsida! Gustav var verkligen en söting :P
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Jättefin sida!
Fin sida:) Du har också en hamster som heter Simon! :D (A)
*GAH* ingen verkar stava mitt uppfödarnamn rätt, å jag som tycker det är så enkelt hihi.. Exentrion's är det ju, inget c i de namnet ;)
jag var iaf inne på hemsidan nu, kul att se de små! Du får banka lite på datorn så du blir kvitt virusen.. så du kan uppdatera med fler bilder på Muffin å lilla rexpojken sen, såå nyfiken på hur de kommer att utvecklas 
(å så får du se till att ni använder kondom nästa gång.. så ni är skyddade mot virus å annat hmmm…)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#5 ,HAHA xD
#5 Haha ;)
Super fin hemsida, jätte söta hamstrar ^^'
Va fint!
"pingisbollen" här hälsar till sina syskon:)
// Pabblo

Jättefin sida och fina hamstrar :D
Första gången jag hamnade på din sida, för ca 3 månader sedan, såg jag Britney och sedan dess har jag letat som en galning efter en så söt liten tjej!! Men nu efter en låång väntan så har jag fått min vackra skp tjej, som heter Pickaboo :D Dock är hon inte Dove skp/vit, men man kan ju inte få allt man önskar ;)
#5 ojjj, får ändra på det imorgon 
#2 Gustav ÄR verkligen en snygging. Och vilken lång päls han har, och inte är han speciellt gammal heller. Hoppas att det håller i sig!
Du får gärna länka min uppfödning :')