Lidköping Utställning!
Är det någon som ska på utställningen i Lidköping?:)
Kan någon säga vilket datum, tid det är? :)
Jajemen, jag ska dit. =)
Ska dock inte ställa någon hamster, utan enbart dit och vara handler samt kolla på 1-2 honor.
Datum och tid står ju i inbjudan på hamsterföreningens sida. =)
Men vilken dag är det?
Datum står i inbjudan!
Men det är den 17 april, en lördag.
Okej :)
Inbjudan? Måste man ha en inbjudan för att åka dit och kolla? :O
Måste man vara medlem för att titta på? :O
Går du in på Svenska Hamsterföreningens hemsida så kan du se alla utställningar och vilka datum det är, på hemsidan ligger även inbjudan.
#4: Nej, man behöver ingen särskild "inbjudan".
Den inbjudan som finns på hemsidan är för att man ska kunna läsa om tid och plats när det börjar, och är till både för utställare och dem som vill komma och titta.
Ungefär som en annons, eller notis eller liknande.
Jag ska leta efter en hane där =)
Det bästa är nog om du mejlar uppfödare som föder upp vintervita så dom kan ta med sig. Finns dom som har till salu men inte tar med sig.
Ja det bästa är nog att maila dvärguppfödarna så de verkligen tar med sig djur isåfall.
Jag kommer absolut ! Ser verkligen fram emot utställningen =)
#9, då kanske vi ses ! :D
Ja det hoppas jag absolut, det är bara att leta upp mig så vi kan hälsa på varandra
Jag kommer ha en knapp, en röd, som det står Linda på, om jag inte glömmer den hemma vill säga 
Annars så hittar du mig vid domarborden.
Någon annan som ska dit? :)
Synd att det är en bitt bort, annars skulle jag ta med mig både mina dvärgar, och ena guld pojken.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#13, Vi bor typ ganska nära varandra, så det är en och en halv timme =)
#14 Långt om man inte har bil
, eller någon som kör en.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jag kommer också :)
#16. Då kanske vi ses ! =)
Vad kostar inträde (om man bara ska titta)? (A) Vill ju åka dit(A) Men det är för långt:/
Det kostar nog inget att gå in, vi måste ju kunna låta de som är intresserade komma in och kolla på vår utställning tycker jag.
Annars i vanliga fall när vi har utst så kostar det inget att komma in och kolla, vi blir bara glada för de besökare som kommer 
#19 Okej:)
Sista anmälningsdag idag, påminner om ni har glömt av det =)