Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 3333 ggr
GinaFanta
0

Hamsterhage

jag har köpt en hamsterhage idag

mina hamstrar gillade hamaster hagenSkrattande

dom började typ bråka om maten men det löste sig till slutGlad

Minitassen
0

Haha, jag var med 8D

GinaFanta
0

mm jag vet 8DSkrattande

Nusse123
0

Var köpte du den då?

Var den stor? *nyfiken*Skrattande

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

PsychoTroll
0

Jag har med köpt en sån hamsterhage med 8 delar. Det var extra pris på Arken Zoo och eftersom jag har medlemskort där fick jag den för 159kr :D

PsychoTroll
0

#3 varje del är 33cm lång och 22cm hög, så totalt blir det 2.64m men sen får du ju sätta ihop den i en ring eller fyrkant, men tkr den var ganska stor. Hade räknat med att den inte alls var så stor :P

SandyCipper
0

Var du på Arken zoo i Borås då? Jag och GinaFanta var det. :) Och den kostade 159 :-

Minitassen
0

Ojsan, jag råkade skriva på min andra.. xD

PsychoTroll
0

Nope jag köpte den på Arken Zoo i Nyköping :P

Karizma
0

den är för låg till guldis kan jag säga, billigt annars. Själv har jag gjort en som lätt dras under sängen med leksaker i.

PsychoTroll
0

Ah kanske är den för låg om man lämnar hamstern själv när den är ute, men om man sitter med så kan man ju hålla koll så inte hamstern klättrar upp och försöker ta sig över. Sen kan man ju ha mkt roliga saker i hagen så hamstern kanske inte blir intresserad av att försöka rymma :D

Karizma
0

10, finns även bättre sänglådor med högre kant inte farligt dyra (rusta,jysk,ikea,ÖB mm kolla där mitt tips)  och det bästa den är smidig o gömma undan. Sen är ju allt klart när det är dags o andvändas. Har man dok guldis är dessa för låga tro mig onödiga pengar o kasta i sjön. Gjorde en egen för 200kr då stor o rigäl :)

PsychoTroll
0

Jo de klart, hade jag haft plats att ha en låda under sängen hade jag haft de, men har så stor säng o litet rum så skulle jag ha lådan under sängen skulle jag inte få fram den :P Men visst finns bättre hagar en denna, men för mig passar den bra då jag inte kan ha en låda då jag inte har någonstans att ha den :P I övriga lägenheten är hunden, kan ju inte stänga in han i mitt rum när jag ska ha hamstern ute :P Smaken är som baken haha!

JaneDoe
0

En annan smidig o ihopfällbar hage är kompostgaller, jag har en sån o har satt pappkartong på insidan så kan de inte klättra ur o enkel o stoppa undan

Ellenfyrkant
0

#7 Man får väl inte ha två användare ?

Mvh Ellenfyrkant

Minitassen
0

#14. Jag har inte tagit bort min andra än, och råkade spara den och jag såg inte att det stog SandyCipper och så loggade jag in ;S

GinaFanta
0

#4 jag köpte min hamster hage där med.Men jag kanske ska ta bild på den så ni kan se denGlad

GinaFanta
0

Kommer att vissa en bild på hagen snartGlad

Minitassen
0

Hennes kamera funkar ej

GinaFanta
0

#18 jag får nog fixa den