Söka gamla inlägg?
Varför kan jag inte söka på gamla trådar? Om jag t.ex letar efter en tråd och söker på typ Sand, toalett osv, då kommer jag bara till google?
Det är för att det är så den nya sökmotorn ser ut.
Så du ska komma till google. =)
Men jag hittar ju inga trådar, kommer bara till google och får massa andra trådar från andra forum och typ djuraffärer som säljer saker osv.
Haha aa nu vet ja vad felet var, de var ju iklickat att söka på internet inte hamster ifouks :P
#2: Hur exakt gör du när du söker?
För jag får bara upp trådar från sajten jag söker på, inga från andra sajter eller liknande.
#4 ja hade ju råkat klicka i att söka på internet, men klickade i sök på hamster iFokus nu och då kommer trådarna upp :)
Jag gillar inte att man kommer in på google .
Personligen så har jag slutat använda sökfunktionen då jag bara tycker att den söker efter allt annat än det man söker efter.
Okej om jag söker enbart på tex "sand + toalett" att den får fram många trådar där dessa ord finns med, men söker jag på en tråds namn där jag vet exakt vad den heter så kommer den inte fram iallafall.
Likadant om jag söker på tex "Imasy" så får jag fram allt jag inte vill få fram. Tidigare så fick man ju fram i princip alla trådar medlem x skrivit och den senaste först.
Enligt min mening så tycker jag den nya sökfunktionen suger.
Jo de hade ju vart lite bättre med att sökningen stannar inom iFokus och inte går in på google. Låter som den förra sökfunktionen var bättre, men vet inte hur det var så. Men som du säger Imasy så kommer det upp mycket som inte är det man söker efter.

Håller med… det var bättre förr :/
Haha, vad gammal jag låter :P
Japp, det var när den hamnade på google som man får fram allt man inte letar efter, trots att jag väljer att söka enbart på det som finns på sajten.