Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1138 ggr
Superstars
0

Amazona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på vår nya svart/vita skp hona. Hon är satin och en enorm bamsing till hona. Mycket snäll och kelen! Perfekt som avelshona.Glad

Superstars
0

en till…Glad

Superstars
0

och en till…Glad

Tinwe
0

Så fin! :D Nu vill jag med ha en skp/vit.. >.< Fy dig som visar så fina bilder Tungan ute

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Nusse123
0

åhhh, skp/vit, så snyggtKyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Superstars
0

#3 hahaha….ja jag skall para henne snart så det kommer nog att bli några skp/vit i kullen. Jag skall ju över till Stockholm till sommaren när min kompis tar sin examen så jag kan lätt frakta över en eller 2 skp/vit åt dig på samma gång! Flört

Tinwe
0

#5 Men Förvånad Nu är det inte rättvist Rynkar på näsan Världens chans och … jag kan egentligen inte Skrikandes Ska ju satsa på creme Skrattande Men när jag flyttat hemifrån så ska jag kunna ha fler sällskapshamstrar Oskyldig Kanske att jag håller utkik då! Tungan ute

/Matilda

Superstars
0

#6 hahaha ja gör det! Man vet ju alldrig…jag kanske bor i Stockholm då!Flört Man vet ju inte vad den närmaste framtiden har att erbjuda.Skrattande

Tinwe
0

#7 Hihi :D Tyvärr bor jag ju i Växjö.. men det är inte alls svårt att hitta transport nu tycker jag Flört

/Matilda

southdakota
0

Vilken sötnos! Skrattande

Superstars
0

#8 Min bästa  kompis vän har en tjej som han brukar åka och hälsa på till Malmö. Så han kan säkert frakta ner några fina skp åt dig sedan isåfall…hahahaSkrattandeFlört

#9 Ja visst är dom! De blir nog fina ungar av dessa gullklimpar.Glad

Tinwe
0

#10 Men åh.. Oskyldig En dröm blir sann typ Skäms haha! Kommer blir svårt att blunda för bebisbilder sen alltså! Kyss

/Matilda

[iurochskur]
0

Fin tjejja.