Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 755 ggr
Minitassen
0

Livet är inte lätt utan dig.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag saknar Sandy. Kan inte fatta att.. hon är död. Det är ett tomt hål i mitt hjärta. Jag trodde jag skulle komma över henne men min första guldhamster, …

Sandy.

Sandy.

Sandy.

Jag saknar dig, världens bästa guldhamster Gråter
Gråter Gråter

VAD SKA JAG GÖRA? GråterHon dog inte idag, för några veckor sen.. ååh…

nikolean
0

Måste vara jätte jobbigt :(

Jag har ingen aning vad du kan göra, tror att bara tiden kan göra det lite bättre.

Kanske kan du hitta en ny liten Sandy som påminner om din?
Fast såklart så kan man aldrig ersätta en liten gosig boll med någon annan men det kanske kan hjälpa lite?

Nusse123
0

När min första hamster Nusse dog, var jag hur ledsen som helst… Men tro mig, efter ett tag mår man inte lika dåligt!

Klart att jag tycker det är tråkigt att han dog och jag saknar honom, men jag kan tänka på allt roligt vi gjorde och klandrar inte mig själv om jag råkade göra några små missar…

Man kommer aldrig riktigt över det, det var ju trots allt ens första hamster, men jag tycker inte längreatt det är sådär farligt som det kändes då. Vi gjorde mycket kul och han var supersnäll. Men alla måste dö någon gång, det är ödet…

Så Sandy hade det säkert jättebra och är säkert nöjd med den tid hon fick hos dig :)

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Tinwe
0

Min första hamster som jag hade hette Pixey.. När hon dog var jag ledsen i flera månader. Hon var min enda vän.. Men med åren blir det faktiskt bättre. Nu tänker jag på att min Wimza, hon fyller snart 2 år.. Gamla-damen som hon kallas.. Det känns härligt att ha henne kvar, men endå kan man inte låta bli på att få tanken ibland, att hon inte kommer finnas hos mig föralltid.. Gråter

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Minitassen
0

Jag har 9 andra hårbollar här hemma som jag verkligen älskar! Men att Sandy var min första hamster.. det är så konstigt att hon dog..

Jag bytte ju användare från SandyCipper.

[NinniVivvi]
0

Min första hamster (guldhamster) dog i december så jag vet hur det känns!Rynkar på näsan