Ny här!
Hej! Heter Linn och är 20år och bor utanför Sthlm i lilla Vagnhärad.
Har tidigare haft mycket råttor, som jag ställt ut osv. Har även haft en råttkull tillsammans med en vän.
Nu har jag bara en hund och inga smådjur kvar. Hunden heter Chiefen är en American Staffordshire Terrier på snart 2år. Urgullig kille med mycket fart i kroppen. Men han går och lägger sig vid 9-10 tiden och då är han världen keligaste. Sover alltid i sängen :P Och går inte upp förens mellan 10-12 på morgonen haha!
Iaf så ska jag förhoppningsvis snart få hem en hamster hona snart. Får se vad de blir för färg men långhår är det iaf :) Gillade inte långhår innan, iaf inte på hanar, tkr inte om den där jätte långa kjolen dem får. Men sen berättade en uppfödare till mig att honorna faktiskt inte får den där låååånga kjolen som hanarna utan de får kanske några toffsar. Så nu gillar jag långhår på honor, fast hanarna är faktiskt söta de med hihi!
Laddar upp en bild på min hund, senare kommer de bilder på hamstern, när jag väl har en :)
Vad roligt med en ny här! Välkommen! :D
Välkommen hit! Hoppas du kommer ha det bra här!

Välkommen hit! Du kommer säkert trivas, här är vi så trevliga så
Kul att du ska få hem en liten hona
Välkommen! :)
Tack alla! Jo jag kommer nog trivas som fisken i vattnet. Höll ju på med råttor när iFokus startade, så har haft koll på allt lite då och då :P
Välkommen! Väldigt fin hund^^ (A)
Välkommen :)
Välkommen hit!
Lite nyfiken på vad det är för liten flicka du väntar att få hem, är det från privatperson eller? Å vad blir det för färg? Fast det kanske du itne vet än? 
Aja, mycket välkommer iaf.. ! ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Välkommen. =)
Söt hund. ^^
Välkommen hit :) Vi bor ju nästan grannar, själv bor jag i Gnesta.
Värd på Choklad iFokus
Ebba-A: Jaså, ja Gnesta är ju inte långt ifrån :P Kul med någon så nära :)
Odette: Nej nej, de är från uppfödare :) Från Opossums :) Men vet inte 100 ännu om hon flyttar hit, då de endast blev en hona i kullen, så får se lite, han kanske ville behålla henne ;) Men de såg ljust ut för mig, så jag håller tummarna på att hon flyttar hit…hihih!
Just ja, Chiefen (hunden) hälsar tack till er som tkr han är fin :) Han är riktigt ståtlig och mallig av sig ibland :P
#11 ja men då håller vi tummarna! :o)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#11 Jag bor inte allför långt ifrån heller. Bor i Nykvarn :)
Ja desto mer tummar desto bättre :P
MissDiss: Ne nykvarn är inte heller långt bort, där har ja vart några ggr :P Likaså i Gnesta hehe!
*jag bor inte nära nån tralalala* eller jo.. NÅN. men det är typ 1 person ;)
_
#15 Coolt :D
Nu är de klart. Om några veckor får jag hämta den lilla flikkan, ser ut som i dagsläget att hon är Caramel :) Hihi ska bli himla kul, hon kommer nog bli bortskämd i början då jag kommer ha lagt ut över 3000kr när jag köpt allt hehe :D
Ska eventuellt och kolla på henne i veckan med :)

#18 Så kul!
Caramel är så fin färg
3000 kr är mycket :P
#19 Ja jag är himla lycklig :P Haha ja 3000kr är mkt, tur att man precis fått jobb och får gott om pengar iaf. Men o andra sidan blir de inte lika mkt sen man lägger ut på hamstern, de är oftast i början de kostar.
Härligt! :) Lycka till sen då med den lilla :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Välkommen! Vad har hunden på öronen?
#22 Tackar för välkommandet. Hunden har fått sina öron tejpade då han har ståndöron men ska ha rosenöron :P Detta är vanligt på just amstaffar att man tejpar öronen när de har för lätta öron som gärna reser sig upp. Man brukar tejpa ett antal månader när hunden är ung. Men numera har inte min hund tejpade öron då han ändå inte ska ställas ut :P
Aha, nu när du säger det vet jag att jag hört det förr. Jättefin hund du har där
#24 Tackar så mkt, är väldigt stolt över min stiliga vovve :P Ja tejpa öron är vanligt inom hundvärlden, speciellt om hunden går i avel och ställs ut :)
Ojj, jag har missat att välkomna dig! ;o Så VÄLKOMMEN HIT :D *haha* Stilig vovve du har! ;)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#26 Haha tack så mkt :D