Jag sitter och gråter av lycka.
Jag är så j*vla lycklig. För vet ni vad?
LUNA OCH NEO HAR PARAT SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så in i **** glad. Jag trodde att jag inte skulle få några hamsterungar, men om allt gått rätt till så får vi tillökning runt den 19:e april.
Jag är helt stum. Allt gick så snabbt. Vi släppte ner dem på golvet och de parade sig ca. 20 ggr. Luna blödde lite, men hon skrek inte till någon gång så hon verkar inte ha ont. Vet inte om det är så som med människor, första gången blöder man ju lite (iaf vad jag lärt mig på biologin.)
Hann tyvärr inte ta något kort.
Så kul, lycka till! 
Men det var ju roligt. Ja, inte att hon blödde. Vet inte om hamstrar brukar göra det, människor gör det väldigt sällan första gången (jag tror du hade en dålig biologi-lärare ifall hon/han sa att vi alltid blöder första gången).
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Kul, lycka till! 
Lycka till!

Åh, grattis! Lycka till :)
#2 Inget väldigt farligt verkade det vara iallafall. Hon slickade bort blodet och det kom sen inget mer.
Detta var första gången för dem båda och Neo var väldigt häftig i sitt agerande (alltså inte cool utan våldsam). Hon skrek iallafall inte till så jag tror inte att det var något farligt. Det hände första gången de parade sig, sen gjorde de det ca. 19 ggr till.

#6 nej, det är nog ingen fara
#7 Jag hoppas inte det. Vi testar. Ser jag blod i buren efteråt ( de sitter alltså inte tillsammans) så ska jag självklart uppsöka vetrinär, men det har gått ca en timme och inget har hänt.
Jag tror inte heller det var något farligt, jag väntar ju tillökning på gerbilfronten den 15 April, och gerbilhonan blödde också lite vid parningen. (Syntes ganska tydligt på det vita då de parade sig i badkaret) Visst, gerbiler och hamstar är inte samma djur, men de påminner ju ändå lite om varandra… 
#6 Jag antar att ifall honan inte försöker springa iväg och gömma sig, så är det ingen fara. Hon kan ju ha lidit tyst, men man får hoppas att hamstrar som många andra djurhonor kan säga ifrån.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Håller tummar och tassar att parningen tog:)
// Pabblo
Det är väldigt många människor som blöder första gången!
Grattis :D
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Tack allihopa!